Armin Ahmadi
@Armin_ahmadi_6
🔴
دیتاسنتر همراه اول و پروتوکل UDP داشت باز میشد که یک ساعته شدید اختلال روشه دوباره
#اینترنت
#اینترنت_بین_الملل
#اینترنت_آزاد
20:02 - 10 خرداد 1405
1
نقل قول
13
واکنش
1518
بازدید
در پاسخ به
@Armin_ahmadi_6