دیتا سنتر همراه اول روی رادار آبروان محدودیتش برداشته شده باگ یا کسی وصل شده؟ #اینترنت #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_آزاد #اینترنت_را_وصل_کنید

@Arian_yz18 اردیبهشت 1405دیتا سنتر همراه اول روی رادار آبروان محدودیتش برداشته شده باگ یا کسی وصل شده؟ #اینترنت #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_آزاد #اینترنت_را_وصل_کنید
@Arian_yz11 اردیبهشت 1405تمومش کن دیگه اینجا همه بیکاریم پولی نمیاد از یه هشتگ دیگه استفاده کن یه بار فرستادی کسی میخواست کمک کنه میکرد....خدا شفات بده#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_المللاین خبر حذف شده است.
@Arian_yz7 اردیبهشت 1405تا ساعت ۱۲ اینترنت گشایش نشه...تا ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه همینجا گشایشت میکنن.......خواهیم دید چه خواهد شد #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنیداین خبر حذف شده است.
@Arian_yz7 اردیبهشت 1405عجب کلخلی هستی....تمومش کن کالاف دیوتعلی#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنیداین خبر حذف شده است.
@Arian_yz7 اردیبهشت 1405ببین این دنیا بد جوری کارما داره ببین کی و کجا ایسگاتو بگیرن دیگه هم پیادت نکنن همین طوری بچرخی....بچه جون ما تو این ۶۰ روز خودمون ترمینال زدیم نمیخواد ایسگا مارو بگیری#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنیداین خبر حذف شده است.
@Arian_yz7 اردیبهشت 1405بله دوستان ما پیروز شدیم..کوییک شد ۱۳۰۰ ۶۰ روز بیکاریم به قله ها رسیدیم فقط کاشکی قبلش قله یکم چرب میکردن#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
@Arian_yz7 اردیبهشت 1405پارس گرد لوله کن بزار توی جیب عقبت..#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنیداین خبر حذف شده است.
@Arian_yz6 اردیبهشت 1405الان که دارم این متنو مینویسم با موجودی ۸۰۰ هزار تومن و بدهی ۵۰ میلیونی....دارم میگم بدبخت کردید مارو.آمریکا نه شما مارو مابود کردید با قطعی اینترنت...حالا هر روز صبح پاشو نماز بخون...ببینم نمازت قبوله؟دعات قبوله؟فکر نکنم....#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
@Arian_yz6 اردیبهشت 1405برای جوان ها چیکار کردید؟؟فرصت شغلی درست کردید؟مسکن درست کردید؟تفریح درست کردید؟آینده درست کردید؟؟خودمون برای خودمون شغل درست کردیم اونم نابود کردید..شما ایرانی هستید؟شک دارم که ایرانی باشید چون هیچ ایرانی به هم وطنش ظلم نمیکنه#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل
@Arian_yz6 اردیبهشت 1405دوست داشتم منم یک عرب ملخ خور بودم ولی یک ایرانس با قدمت ۲۵۰۰ ساله نبودم...دوس داشتم یک سوریه ایی بودم..دوس داشتم یک عراقی بدون تحریم بودم..دوس داشتم زندگی میکردم..جوانی میکردم...نمیخواستم جوانی من بره برای رسیدن به آرزو های شما#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_المللهم اکنون که ما در حال التماس وصل شدن اینترنت هستیم،مردم،جوانان عربستانی در حال تماشا بازی نیکسون در فینال لیگ نخبگان آسیا با مجهز ترین و پیشرفته ترین امکانات موجود هستند،نگران قطع اینترنت،از دست دادن شغل،تورم،تفریح،سلامت روان،نیستند... #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنی
@Arian_yz6 اردیبهشت 1405هم اکنون که ما در حال التماس وصل شدن اینترنت هستیم،مردم،جوانان عربستانی در حال تماشا بازی نیکسون در فینال لیگ نخبگان آسیا با مجهز ترین و پیشرفته ترین امکانات موجود هستند،نگران قطع اینترنت،از دست دادن شغل،تورم،تفریح،سلامت روان،نیستند... #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنی
@Arian_yz5 اردیبهشت 1405سایتش کلا باگ ولش کنید #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_المللاین خبر حذف شده است.
@Arian_yz5 اردیبهشت 1405ایرانسل کرج پینگ میده بعد چند ثانیه صفر میشه انگار باگ برای شما صفر نمیشه؟؟ #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_را_وصل_کنیددر پاسخ بهچند دیقه پیشم گفتم من تخصص شبکه ندارم ولی با چیزایی که این چندوقت اینجا و جاهای دیگ از دوستان شنیدم و یاد گرفتم گوگل DNS و کلودفلر DNS پل اصلی کانکشن به نت بین الملل هستن وامروز ایرانسل تو اصفهان پینگ میده ایشالا نشونه وصلی سراسریه #نه_به_اینترنت_طبقاتی #اعتراض #اینترنت #اینترنت_آزاد
@Arian_yz5 اردیبهشت 1405قطعی اینترنت باعث شد درامدم قطع بشه بیکار شم....دارو گرون شد نمیتونم بخرم برای عزیز ترین شخص زندگیم....باعث بانیش شمایید....بدبخت مردم ایران هم باید با آمریکا بجنگن هم با جمهوری اسلامی....#اینترنت#اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل
@Arian_yz5 اردیبهشت 1405چرا چرت و پرت میگی ؟؟؟من شغلم بازار های مالی جهانی ۵۷ روز بیکارم....پس یخچالت خاموش کن برای خارجی های معاند....عقب مونده ذهنی تو قرن تکنولوژی همچین چرت و پرتی میگی...#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنیداین خبر حذف شده است.
@Arian_yz1 اردیبهشت 1405خوووب باشه ایراد نداره.... منم به بانک مرکزی برای اقساط بانکیم میگم دندون روی جیگر بزار هر موقع آمریکا به معنای واقعی شکست خورد قسط میدم چون الان درامد ندارم به صاب ملکمم همینو میگم....#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنیداین خبر حذف شده است.