2 دی 1404

دولت حذف ارز ترجیحی را تایید کرد

لایحه بودجه امروز از حذف ارز ترجیحی در سال ۱۴۰۵ حکایت دارد.
ارز ترجیهی فقط برای رانتخورها خوب بود. اما مدیریت دولت فاجعه است اگر نمیتونید کاری کنید حداقل برنج و ... را کپنی بدهید
بنده خدا. ارز ترجیحی اگر مثلا از روغن نباتی حذف شود هر بطری 70 تومنی روغن می‌شود 300 تومن! الان این برای رانت خوار خوب بود؟در برنج هم مدریت نبود وگرنه برنج با ارز ترجیحی مستقیم می‌توانست به مردم برسدساده نباشید و فریب گران کن ها را نخورید
00:06 - 3 دی 1404

30 بازدید