4 ساعت پیش

چرا ایران نباید از اعمال حاکمیت بر تنگه هرمز عقب‌نشینی کند؟

در سرمقاله شماره ۳۷۰ روزنامه اینترنتی «صدای ایران»، آمده است که ایران تحت هیچ شرایطی نباید از مدیریت مؤثر این آبراه راهبردی عقب‌نشینی کند. هرگونه عقب‌نشینی از این حق، به معنای واگذاری یکی از مهم‌ترین اهرم‌های قدرت ملّی است.
اگر نخواهیم وارد بحث نوار ساحلی و حق ایران شویم.باید بگویم وقتی دشمن به تو خسارت میزند راه جبرانش چیست؟ اگر بار دیگر به ایران حمله شود باید امارات، قطر و بحرین و کویت را به ایران ملحق کنیم. سراسر خلیج همیشه فارس و تمامی جزایر داخل آن برای ایران خواهد شد.
14:06 - 6 تیر 1405