چرا ایران نباید از اعمال حاکمیت بر تنگه هرمز عقبنشینی کند؟
در سرمقاله شماره ۳۷۰ روزنامه اینترنتی «صدای ایران»، آمده است که ایران تحت هیچ شرایطی نباید از مدیریت مؤثر این آبراه راهبردی عقبنشینی کند. هرگونه عقبنشینی از این حق، به معنای واگذاری یکی از مهمترین اهرمهای قدرت ملّی است.