5 ساعت پیش

نفتکش‌های قطر با مجوز ایران وارد مسیر هرمز شدند

در حالی که غرب از پیشرفت مذاکرات سوئیس به عنوان گشایشی در تنگه هرمز نام می‌برد، چهار نفتکش غول‌پیکر حامل گاز مایع قطر برای نخستین‌بار پس از ماه‌ها تنش، مسیر ورود به این آبراه را از کریدور ایران پیش گرفته‌اند.
تصویر نمایه‌ی ‌9**0177‌
9**0177

@ApexIntel  •  2 ساعت پیش

فواد ایزدی: ایران از تنگه هرمز عوارض نمی‌گیرد، اما آمریکا بعد از ۶۰ روز از تنگه عوارض می‌گیرد و پولش را هم می‌ریزد در خزانه‌داری خودش.تصور کنید عراقچی می‌خواست همین حرف‌ها را بعد از امضای توافق به ما بزند. البته عباس گفت مسئول مذاکرات قالیباف است و دروغ هم نگفت؛ به هر حال قالیباف رئیس‌شان است.
16:24 - 1 تیر 1405

4 واکنش
1304 بازدید