فواد ایزدی: ایران از تنگه هرمز عوارض نمی‌گیرد، اما آمریکا بعد از ۶۰ روز از تنگه عوارض می‌گیرد و پولش را هم می‌ریزد در خزانه‌داری خودش.تصور کنید عراقچی می‌خواست همین حرف‌ها را بعد از امضای توافق به ما بزند. البته عباس گفت مسئول مذاکرات قالیباف است و دروغ هم نگفت؛ به هر حال قالیباف رئیس‌شان است.
16:24 - 22 ژوئن 2026