العربی الجدید نوشت: ترامپ تصور میکند میتواند صادرات نفت ایران را متوقف کند، اما مرزهای زمینی ایران با هفت کشور و بنادر متعدد، حصار دریایی او را بیاثر میکند.
اصلا مسئله نفت نیست،که همونم میشه بصورت فوب فروخت(یعنی خریدار خودش تحویل بگیره،بعد باید دید ترامپ جرات میکنه نفتکش چین رو بگیره).همین الان ۲۰۰میلیون بشکه نفت روی آبهای اقیانوس داریم،در این۴۰روز هم۳برابر معمول نفت فروختیم.برای اینکه فروش نفت تبدیل به فشار بشه برای ما باید حداقل ۵ماه محاصره شیم.