سریعا توزیعشون کنید در بازار صرفا کشف کردن کافی نیست
@user170910061842202418223 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدر شرایط جنگی این احتکار کننده و دکترهایی که زیر میزی میگیرن آیا حکمشون اعدام و حبس دراز مدت نیست؟
@user17778449071423 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین در حالت جنگی یعنی یک لشکر از دشمن .اعدام هم برای اینهاکم است
@Free_thought23 اردیبهشت 1405در پاسخ بهباید مجانی بین مردم توزیع گردد، نه به قیمت مصوب.باید علاوه بر این کار اموال احتکار کننده رو هم مصادره کنیم.اینجوری میشه جلوی طمع امثال اینها رو گرفت.نه که با قیمت مصوب بفروشید و پولشو بدید بهش!🤨
@Free_thought23 اردیبهشت 1405در پاسخ بهجناب اژه ای خودتون سریع بیایید وسط و نذارید این موشهای کثیف یواشکی در بروند.
@user17780809437323 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاینهمه احتکار رو که پیدا میکنید چرا هیچ تاثیری تو قیمتها نداره که هیچ بلکه ساعت به ساعت قیمتها بیشتر میشن،اگه اینا واقعا میاد تو بازار توزیع میشه چرا تاثیر قیمتی منفی داره،