نیروهای انتظامی بندگان خدا می ترسند شلیک کنند...نمونه اش قهرمان عصر و زمانه ما؛ سرهنگ جوانمردی...!این بسیجی دلاور و قهرمان...محکوم به اعدام شد؛ چرا؟چون تروریست حاضر در آشوب های 1401 را کشته ای...!
@Sports_military_analyst19 دی 1404در پاسخ بهنیروهای انتظامی بندگان خدا می ترسند شلیک کنند...نمونه اش قهرمان عصر و زمانه ما؛ سرهنگ جوانمردی...!این بسیجی دلاور و قهرمان...محکوم به اعدام شد؛ چرا؟چون تروریست حاضر در آشوب های 1401 را کشته ای...!
@Sports_military_analyst19 دی 1404در پاسخ بهحالا مقایسه کنید حمایت از نیروهای نظامی انتظارمی ایران را با جنایتکاران آمریکا....پلیس یک زن بی گناه را آبکش کرد؛ از رئیس جمهور تا وزارت دفاع و خارجه از پلیس حمایت کردند...!
@Mosavifar219 دی 1404در پاسخ بهخون مجاهد پاک بی جواب نخواهد ماند.دقت کنید بزودی در سرزمین های اشغالی فلسطین چه خبری خواهد شد . خوب دقت کنید
@Mehdihassani19 دی 1404در پاسخ بهکجای دنیا پلیس با دست خالی به مواجه با اسلحه میره !خود امریکا با شورشی و مزدور چطور برخورد می کنند همانطور برخورد کنید قاطع محکم ادب کننده
@blognevis19 دی 1404در پاسخ بهاقای اژه ای چرا کوتاهی میکنی . نیروی های امنیتی و اطلاعاتی و بسیجی و دیگر ارگان ها که حافظ مال و ناموس و جان شهروندان هستند باید بدون هیچ نگرانی بتوانند از سلاح در اختیار استفاده کنند . مگر الان وضعیت عادی است که باید قوانین بکار گرفتن سلاح را بکار ببرند . شلیک به اختیار دهید و هر کس وارد منطقه ممنو…نمایش بیشتر
@user170910006887191273619 دی 1404در پاسخ بهچرا بچه مسولین همه چی دان نمیاند تو میدان ...... تا کی باید بسیجی و پلیس خون بدن
@user170910005101452244219 دی 1404در پاسخ بهاقایان....اینها پیاده نظام اسراییل هستند....شمارو قسم به تمام مقدسات در میدان جنگ سرباز خودی رو خلع سلاح نکنید....اینها نیروی زمینی اسراییل هستند بعد از اتش تهیه خرداد...این اغتشاشات مرحله دوم او جنگ ۱۲روزه هست....به سربازان بی دفاع مجوز استفاده از سلاح بدین....
@alirezaazari19 دی 1404در پاسخ بههر وقت آدم میاد دل بسوزنه برای این معترضین وقتی میبینه به کمکشون چه بلاهایی سر نظام و مردم میاد هیچ جای دلسوزی براشباقی نمیمونه...
@Koorosh19 دی 1404در پاسخ بهمگه نمیشه روی سقف کلانتری تیربار نصب کرد؟ هنگام اغتشاش حتی اجازه نزدیک شدن تروریستها به کلانتری نباید داده بشه.
@user17622305799520 دی 1404در پاسخ بهمتاسفانه نمی زنید که اون سلبریتیه مفت خور نیاد بنویسه هشتک نه به ظلم. بخدا که همون سلبریتی بی همه چیز اگه جلوش به ناموسش و خانواده اش توسط همین تروریست ها کوچکترین توهینی بشه شروع میکنه به هشتک نه به بی کفایتی. آقا رها کنید حرف یه مشت مفت خوره گردن کلفت کرده توسط پول بیت المال رو. رضایت خدا و حضرت ح…نمایش بیشتر
@Behzad_Behzadian22 دی 1404در پاسخ بهحمایت کنید:نیروهای امنیت کشورمان را به بالاترین سطح تجهیزات نظامی مجهز کنیدhttps://farsnews.ir/Behzad_Behzadian/1768167911970955237تجهیز نیروهای امنیت در بالاترین سطح جهانی
مطالبهنیروهای امنیت کشورمان را به بالاترین سطح تجهیزات نظامی مجهز کنید
با توجه به جنگ اغتشاش آشوبگران ملاحظه میشود نیروهای انتظامی و بسیج، از امکانات مناسب در شان و جایگاه محافظان امنیت برخوردار نیستند، یا اجازهی استفاده از تجهیزات را ندارد، از این رو، در چند روز گذشته متاسفانه شاهد شهادت مدافعانمان بودیم. لذا لازم است قدرت و جایگاه پلیس و بسیج ترمیم و افزایش پیدا کند. لازمه تصویب چند لایحهی حمایتی از پلیس و بسیج در مجلس، به صورت فوری و جدی ، احساس میشود
آقای قالیباف، آقای رادان
10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول50٬000پیگیری از صحن علنی مجلس