شهادت ۳ مأمور در حمله اغتشاشگران مسلح به یک کلانتری

شب گذشته اغتشاشگران مسلح در تهران به مراکز عمومی، خصوصی و امنیتی حمله کردند، در این بین مراکز پلیس از جمله کلانتری‌ها نیز از تعدی این آشوبگران در امان نماند.
گروه انتظامی خبرگزاری فارس: در حمله آشوبگران به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در شب گذشته دو نفر از مأموران پلیس و یک نفر بسیجی به شهادت رسید.
در پی آشوب شب گذشته عناصر خود فروخته که اسلحه به دست داشتند ضمن تخریب اماکن عمومی و خصوصی اعم از مساجد، فروشگاه‌ها، کلانتری و منازل مردم به اتوبوس های بی آرتی، خودروهای شخصی مردم و حتی ماشین های امدادی و آتش نشانی هم رحم نکرده و موجب بروز خسارتهای زیادی به مردم و کشور شدند.
در حمله به کلانتری تهرانپارس ۳تا ۴ نفر از مأموران پليس نیز زخمی شدند اما آمادگی ماموران موجب شد تا آشوبگران راهی برای نفوذ به داخل کلانتری پیدا نکنند.#پلیس#شهادت#کلانتری#اغتشاش #آشوب#سلاح #تهرانپارس#شهادت_بسیجی#شهادت_پلیس
17:17 - 19 دی 1404
جامعه
انتظامی و حوادث
تهران

11 بازنشر22 واکنش
102٫3k بازدید



17 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌تـحلیلگر ورزشی‌
در پاسخ به
نیروهای انتظامی بندگان خدا می ترسند شلیک کنند...نمونه اش قهرمان عصر و زمانه ما؛ سرهنگ جوانمردی...!این بسیجی دلاور و قهرمان...محکوم به اعدام شد؛ چرا؟چون تروریست حاضر در آشوب های 1401 را کشته ای...!

تصویر نمایه‌ی ‌تـحلیلگر ورزشی‌
در پاسخ به
حالا مقایسه کنید حمایت از نیروهای نظامی انتظارمی ایران را با جنایتکاران آمریکا....پلیس یک زن بی گناه را آبکش کرد؛ از رئیس جمهور تا وزارت دفاع و خارجه از پلیس حمایت کردند...!

تصویر نمایه‌ی ‌سیدمحمد موسوی‌
@Mosavifar219 دی 1404
در پاسخ به
خون مجاهد پاک بی جواب نخواهد ماند.دقت کنید بزودی در سرزمین های اشغالی فلسطین چه خبری خواهد شد . خوب دقت کنید

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی حسنی‌
@Mehdihassani19 دی 1404
در پاسخ به
کجای دنیا پلیس با دست خالی به مواجه با اسلحه میره !خود امریکا با شورشی و مزدور چطور برخورد می کنند همانطور برخورد کنید قاطع محکم ادب کننده

@blognevis19 دی 1404
در پاسخ به
اقای اژه ای چرا کوتاهی میکنی . نیروی های امنیتی و اطلاعاتی و بسیجی و دیگر ارگان ها که حافظ مال و ناموس و جان شهروندان هستند باید بدون هیچ نگرانی بتوانند از سلاح در اختیار استفاده کنند . مگر الان وضعیت عادی است که باید قوانین بکار گرفتن سلاح را بکار ببرند . شلیک به اختیار دهید و هر کس وارد منطقه ممنو…نمایش بیشتر

در پاسخ به
چرا بچه مسولین همه چی دان نمیاند تو میدان ...... تا کی باید بسیجی و پلیس خون بدن

تصویر نمایه‌ی ‌سلمان مهدوی‌
@salman_31319 دی 1404
در پاسخ به
پلیس باید شلیک کند.باید ...

در پاسخ به
اقایان....اینها پیاده نظام اسراییل هستند....شمارو قسم به تمام مقدسات در میدان جنگ سرباز خودی رو خلع سلاح نکنید....اینها نیروی زمینی اسراییل هستند بعد از اتش تهیه خرداد...این اغتشاشات مرحله دوم او جنگ ۱۲روزه هست....به سربازان بی دفاع مجوز استفاده از سلاح بدین....

تصویر نمایه‌ی ‌علیرضا آذری‌
@alirezaazari19 دی 1404
در پاسخ به
هر وقت آدم میاد دل بسوزنه برای این معترضین وقتی میبینه به کمکشون چه بلاهایی سر نظام و مردم میاد هیچ جای دلسوزی براشباقی نمیمونه...

تصویر نمایه‌ی ‌کورش مرادی‌
@Koorosh19 دی 1404
در پاسخ به
مگه نمیشه روی سقف کلانتری تیربار نصب کرد؟ هنگام اغتشاش حتی اجازه نزدیک شدن تروریستها به کلانتری نباید داده بشه.

@Mks2219 دی 1404
در پاسخ به
به خدا نباید از این وحشی ها توقع رحم داشته باشیدفقط باید بزنیدشونمن بودم میزدم؛ حجت هم دارم برای زدن

@user17622305799520 دی 1404
در پاسخ به
متاسفانه نمی زنید که اون سلبریتیه مفت خور نیاد بنویسه هشتک نه به ظلم. بخدا که همون سلبریتی بی همه چیز اگه جلوش به ناموسش و خانواده اش توسط همین تروریست ها کوچکترین توهینی بشه شروع میکنه به هشتک نه به بی کفایتی. آقا رها کنید حرف یه مشت مفت خوره گردن کلفت کرده توسط پول بیت المال رو. رضایت خدا و حضرت ح…نمایش بیشتر

@user17058556246020 دی 1404
در پاسخ به
😔😔😔

@Behzad_Behzadian22 دی 1404
در پاسخ به
حمایت کنید:نیروهای امنیت‌ کشورمان را به بالاترین سطح تجهیزات نظامی مجهز کنیدhttps://farsnews.ir/Behzad_Behzadian/1768167911970955237

تجهیز نیروهای امنیت در بالاترین سطح جهانی

مطالبه

نیروهای امنیت‌ کشورمان را به بالاترین سطح تجهیزات نظامی مجهز کنید

با توجه به جنگ اغتشاش آشوبگران ملاحظه می‌شود نیروهای انتظامی و بسیج‌، از امکانات مناسب در شان و جایگاه محافظان امنیت برخوردار نیستند، یا اجازه‌ی استفاده از تجهیزات را ندارد، از این رو، در چند روز گذشته متاسفانه شاهد شهادت مدافعان‌مان بودیم. لذا لازم است قدرت و جایگاه پلیس و بسیج ترمیم و افزایش پیدا کند. لازمه‌ تصویب چند لایحه‌ی حمایتی از پلیس و بسیج در مجلس، به صورت فوری و جدی ، احساس می‌شود

آقای قالیباف، آقای رادان

10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول
50٬000
پیگیری از صحن علنی مجلس