چرا پس از پرداخت قبضها، خطوط ایرانسل تا ۲۴ ساعت قطع میمانند؟
آقای وزیر مخابرات، ما مردم از مشکلات مداوم سیستمهای ایرانسل ناراضی هستیم. چرا بعد از پرداخت قبضها، خط تا ۲۴ ساعت دیگر وصل نمیشود و هیچکسی هم پاسخگوی این مشکل نیست؟ چرا همچنان با قطعیها و نارساییهای مکرر در شبکه روبهرو هستیم؟ چرا ارتباط با مدیران ایرانسل غیرممکن است؟ مردم از این وضعیت ناراضی هستند و عدم پیگیری شما از سوی مسئولان، باعث شده صدای اعتراضشان به هیچجا نرسد.
سازمان تنظیم مقررات رادیویی، وزیر مخابرات
