7 فروردین 1405

مالکی: می‌توان سالانه ۸۰ میلیارد دلار از تنگه هرمز درآمد داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به موقعیت استراتژیک تنگه هرمز و لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن، گفت: با تدوین قانون جامع برای دریافت عوارض از کشتی‌های عبوری، می‌توان سالانه تا ۸۰ میلیارد دلار برای ایران درآمد ایجاد کرد.
واقعیت اینه که در تنگه هرمز بیشتر از این رقم درآمد می توان درآمد سالیانه داشت همچنین موضوع همکاری کشور عمان با ما ضروری است ...
11:56 - 7 فروردین 1405

3 واکنش
1915 بازدید