مسئولین محترم،روزه سکوتتان را بشکنید.
آقایان مسئول خواهشا توضیح دهید. چه دلیلی دارد که مردم فهیم و انقلابی را در آخرین حلقه اطلاع رسانی قرار میدهید؟؟
جنابان عراقچی،قالیباف ،نمایندگان مجلس، این حق طبیعی و شرعی و قانونی این مردم فهیم است که از تصمیماتی که گرفته می‌شود اطلاع پیدا کنند.همزمان با توییت آقای عراقچی در خصوص باز شدن تنگه هرمز و توییت های ترامپ، جامعه ایران دچار سردرگمی و بهت زدگی شده است.
مردم بر رعایت خطوط قرمز نظام توسط مسئولین تاکید دارند و از طرفی می‌دانند با شفاف صحبت کردن،احتمال اینکه دشمن از اهداف و برنامه های جمهور اسلامی مطلع شود وجود دارد. اما نباید اجازه داد کنترل روایت ها در دست دشمن باشد تا با روح و روان مردم بازی شود. #جنگ #رهبر_شهید #خبر #ترامپ #روایت #تنگه
22:47 - 28 فروردین 1405
نظامی و امنیتی
سیاست خارجی
محور مقاومت

1 واکنش
671 بازدید