10:14 - 3 خرداد 1405

7 واکنش
1763 بازدید



2 پاسخ

@user1777470513303 خرداد 1405
در پاسخ به
کپشن؟به چی وصلی؟!

@op0803 خرداد 1405
در پاسخ به
آها پس چرا رفتید جلوی سفارت امریکا رو لیس زدید؟؟؟؟؟ نه تنها فراموش نمیکنیم بلکه دهنتون هم سرویس میکنیم جون ایرانی واسه شما مفته همینطور واسشون اوارگی و بمب میخواید