nnarvidd@user1777470513303 خرداد 1405در پاسخ به @Amiriiiiiiکپشن؟به چی وصلی؟!110192
ppoyu 0@op0803 خرداد 1405در پاسخ به @Amiriiiiiiآها پس چرا رفتید جلوی سفارت امریکا رو لیس زدید؟؟؟؟؟ نه تنها فراموش نمیکنیم بلکه دهنتون هم سرویس میکنیم جون ایرانی واسه شما مفته همینطور واسشون اوارگی و بمب میخواید40085