American innovation?!!مرد حسابی، قبل از شما حداقل ۱۰ کشور اینو ساختن.#اینترنت #اینترنت_آزاد #جنگ
11 مه 2026American innovation?!!مرد حسابی، قبل از شما حداقل ۱۰ کشور اینو ساختن.#اینترنت #اینترنت_آزاد #جنگ
@Amiriiiiii11 مه 2026در پاسخ بهاولین پهپاد انتحاری تو جنگ جهانی دوم توسط اون مرد سیبیل قشنگ ساخته شده.من منظورم پلتفرم پهپاد شاهد بود.وگرنه همه کشورا پهپاد انتحاری دارن.#اینترنت
@user17755535618113 مه 2026در پاسخ بهدوست عزیز پلتفرم شاهد از قبل توسط امریکا-المان و اسرائیل ساخته شده به اسم Dornier DAR و Harpyو خالق این پهباد افریقایی ها بودن به اسم ARD-10من نگفتم اولین پهباد انتحاری
@user17755535618113 مه 2026در پاسخ بهآلمان + آمریکا (توسعهدهنده) ساخت نمونه عملیاتی (جنگ سرد) با همکاری دو کشور (شرکت دَوْنیر و تگزاس اینسترومنتس) در پروژه DAR.