11 مه 2026
American innovation?!!مرد حسابی، قبل از شما حداقل ۱۰ کشور اینو ساختن.#اینترنت #اینترنت_آزاد #جنگ
@user17755535618111 مه 2026
در پاسخ به
اولین سازندش خودشون بودن در سال 1994 طبق چیزی که ai میگه
تصویر نمایه‌ی ‌Amir‌
@Amiriiiiii11 مه 2026
در پاسخ به
اولین پهپاد انتحاری تو جنگ جهانی دوم توسط اون مرد سیبیل قشنگ ساخته شده.من منظورم پلتفرم پهپاد شاهد بود.وگرنه همه کشورا پهپاد انتحاری دارن.#اینترنت
@user17755535618113 مه 2026
در پاسخ به
دوست عزیز پلتفرم شاهد از قبل توسط امریکا-المان و اسرائیل ساخته شده به اسم Dornier DAR و Harpyو خالق این پهباد افریقایی ها بودن به اسم ARD-10من نگفتم اولین پهباد انتحاری
خب منم همینو گفتم دیگه.اولین کسایی که این مفهوم رو شروع کردن آفریقایی ها بودن و بعد طرح عملیاتیش رو آلمان و اسرائیل ساخت.آمریکا اینجا کجای کاره دقیقا؟!
10:28 - 13 مه 2026

3 واکنش
185 بازدید



1 پاسخ

@user17755535618113 مه 2026
در پاسخ به
آلمان + آمریکا (توسعه‌دهنده) ساخت نمونه عملیاتی (جنگ سرد) با همکاری دو کشور (شرکت دَوْنیر و تگزاس اینسترومنتس) در پروژه DAR.