امیرحسین نادربیگی
@Amirhossein_Naderbeigi
من زیر بیرق ابوالفضل العباسم ...:))
-
پناهگاه ندارید ؟
+ پناهگاه ؟
مشتیما زیر ِبیرق ِ ابلفضلالعباسیم .
00:14
۱ MB
مطالبه
من زیر بیرق هیچ کس دیگه نمیرم ...
پدافند ظاهر قضیه ست ، چادر مادر پهلو شکستست که حفظ مون کرده...❤️🩹
0
100
گزارش از مطالبه
رد شده
12:36 - 18 فروردین 1405
4
واکنش
2032
بازدید
در پاسخ به
@Amirhossein_Naderbeigi