23 دی 1404

کشف محموله بزرگ الکترونیکی جاسوسی و خرابکاری

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از کشف یک محموله بزرگ اقلام فنی و الکترونیکی جاسوسی و خرابکاری خبر داد.
در پاسخ به
حالا مشخص شد که چرا یهویی از صبح تا حالا کامنت های فارس شده اینترنت رو باز کنید. زیر همه خبرها سیل کامنت راه انداختن.اصلااااااااااا هم ربطی به فراخوان های روزهای آینده شون نداره ها اصلا....
یه عده هستن این مدلی ولی نه همه. برعندازا از لحن حرف زدنشون مشخصه. یه جمله از اینترنت میگن ولی بقیه جملات از کشته و اعتراض(مخصوصا هم به وحوش تروریست میگن معترض) و بعضیا هم به رهبری توهین می‌کنن(خوبه حداقل توهین‌ها حذف میشن)
18:06 - 23 دی 1404

1 واکنش
408 بازدید