وزیر راه و شهرسازی از ابلاغ مصوبه تمدید یکساله قراردادهای اجاره با حداکثر افزایش ۲۵ درصدی خبر داد و گفت این مصوبه با هدف حمایت از مستأجران تا پایان سال ۱۴۰۵ اجرا میشود.
واقعاً مسخره است!کنترل تورم وظیفه دولت و مشخصاً بانک مرکزیه دولت وظیفه خودشو نمیتونه درست انجام بده،زورش رو سر مؤجرها و میزان افزایش حقوق کارمندان و کارگران و کالابرگی که هرگز متناسب با تورم افزایش نیافت و قیمت بنزین و ارز ترجیحی و... خالی میکنه.فکر هم میکنن ملت متوجه نیستن که چه گندی دارن میزنن.جمع کنید با اون دولتداریتون...عجیبه که رهبر شهید (رضوناللهعلیه) دست شما بهانهجوها و تنبلها دقمرگ نشد!