چه یک نفر چه هزار نفر، بدون گناه و بدون اینکه حقش باشه، کشته بشه یعنی ظلم اتفاق افتادهالحمدلله تو کشور ما هم اکثرا میدونن از نظر دین اسلام ظلم چه گناه بزرگی هستطرفداران پهلوی که تکلیفشون معلومه، به دنبال سواستفاده از این فاجعه تلخ دی ماه هستندولی انتظار داریم تو کشور اسلامی به راحتی ظلم نشه