13 خرداد 1405

سناتور آمریکایی: داریم به ایران التماس می‌کنیم

در جریان جلسه کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، سناتور بروکر خطاب به مارکو روبیو گفت: «ما قدرتمندترین کشور جهان هستیم، اما اکنون در برابر ایران به بن‌بست رسیده‌ایم و برای بازگشت به توافقی که خودمان آن را کنار گذاشتیم، التماس می‌کنیم.»
۲ MB
@Power_Progress_Pride13 خرداد 1405
در پاسخ به
اگر ایران سیاست قدرت-محور را ادامه دهد و در باتلاق مذاکرات پوچ گیر نکند تبدیل به الگوی جهانی مقاومت و پیروزی بر استعمار و شیاطین بچه خوار جزیره خواهد شد.هسته ای + پلاسمایی + قاره پیما = شرط لازم برای امنیت ملی و شکوفایی اقتصادی
نت و سایبر را نباید فراموش کردهم در حوزه ماهواره ای و هم شبکه اجتماعی.در سال گذشته از کمپین های اسراییل در اینستا و یوتوب و فیلترشکن های رایگان اسراییلی، بد ضربه خوردیمباید راه حلی برای ان پیدا کرد
13:22 - 13 خرداد 1405

2 واکنش
37 بازدید



1 پاسخ

@Power_Progress_Pride14 خرداد 1405
در پاسخ به و
کاملا درست. من کمپین فراگیر کردن نت ملی و تحت کنترل قرار دادن نت آمریکایی را راه انداخته بودم. از تجربیات چین و روسیه هم باید کمک گرفت. نباید تحت نظارت وزارت ارتباطات باشد، بلکه اطلاعات یا اطلاعات سپاه