متاسفانه ما چوب اعتمادهای بیجا خودمان را می خوریم به ظریف هم اعتماد کردیم نتیجه شد افتضاح برجام و مکانیسم ماشه به عراقچی اعتماد بکنید کل هسته ایی از بین رفته است چطور قبول کردند بازرسان جاسوس آژانس انرژی اتمی به ایران بیاید و محل ذخیره اورانیوم غنی شده را به دشمن اطلاع دهند