به عنوان یک معلم دانشگاه با تحقیق عرض می کنم! ما به سکانس وجودی اخر بین ج.ا.ایران و اسرائیل رسیده ایم! با این دید با توافق یا بی توافق! انها دنبال فرصت مناسب برای ترور رهبری و تمام سرداران مو سپید هستند! تا لایه برداری کنند! اما اگر ج.ا.ایران؛ سیاست تهاجم را بجای سیاست دفاع برگزیند، بازی ساز می شود!