حالا گیرم تونستی بمب سنگر شکن بسازیم ما نیاز به بمب افکن های سنگین مثل B2 یا قو سفید روسیه داریم که هیچ کدومش موجود نیس ما حتی نیروی هوایی به روز قوی هم هم نداریم
@Iran1405ir8 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحالا گیرم تونستی بمب سنگر شکن بسازیم ما نیاز به بمب افکن های سنگین مثل B2 یا قو سفید روسیه داریم که هیچ کدومش موجود نیس ما حتی نیروی هوایی به روز قوی هم هم نداریم
@Yosof8 اردیبهشت 1405در پاسخ بهکسی که بتونه اون بمب ها رو مهندسی معکوس بکنه مطمئن باشید ساخت پرتابگر کاری سختی براش نخواهد بود
@Mehdi11118 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبزرگترین دستاورد نظامی محسوب میشود ، تمام کشورهای بلوک شرق برای دسترسی به این فناوریها به جهت مهندسی معکوس یا هدف قرار دادن بوسیله جنگال و حتی پدافند هوایی و غیره نیاز اساسی دارند ، درود خداوند بر نیروهای مسلح ایران
@Power_Progress_Pride8 اردیبهشت 1405انشالله نخبگان ما مهندسی معکوس کرده و با بومی سازی بدون نیاز به B2 با لانچرهای بومی عملیاتی خواهند کرد.یا میتوان ساخت و با روسیه در برابر سلاح مناسب تهاتر کرد یا اگر خیلی پیچیده بود بکمک روسیه یا چین مهندسی معکوس و تهاتر یا ساخت مشترک یا صادر کرد....خارج از جعبه فکر کنیم.نمیشود نداریم. 😎
@user1775383643518 اردیبهشت 1405در پاسخ بههر چه زودتر باید بمب افکن های f35 ,f16,f15 مهندسی معکوس بشه
@user17091017158968944388 اردیبهشت 1405در پاسخ بهما باید انشالله روی جنگنده های پیشرفته وپدافند سرمایه گذاری جدی بکنیم۔الان واقعا جنگنده نیازه
@user1770730599178 اردیبهشت 1405در پاسخ بهآلیاژ خاص بدنه فولادهای مورد استفاده در این بمبها به روشهای خاصی حرارتدهی و سختکاری شدهاند. مهندسی معکوسِ ترکیب شیمیایی دقیق این فولاد و فرآیند دقیقِ عملیات حرارتیِ آن، مستلزم تجهیزات آنالیز متالورژی پیشرفته است که بخش دفاعی ایران در سالهای اخیر در آنها به پیشرفتهای چشمگیری دست یافته است
@Inghilabi8 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاگر همه رو بشود مهندسی معکوس کرد که فوق العاده است بخصوص GBU-57.
@user1772268881318 اردیبهشت 1405در پاسخ بهایران خودرو سایپارو بکنید تسلیحات سازی ، هم به روزتریم هم سوداوری بیشتر داره ، بعد جنگ میشم قول فروش تسلیحات جهان حداقل تو ۴ اولیم، تو ماشین چندمیم؟
@user1770730599178 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاستفاده از دانش، نه لزوماً کپیبرداری استراتژی در صنایع دفاعی کپیبرداریِ صرف نیست، بلکه «استخراج دانشِ موجودوترکیب آن با ساختار موجود است بجای اینکه دقیقاً بدنه سنگین را روی موشک سوار کنند، از تکنولوژی آلیاژها، طراحی فیوز و هندسه نفوذگر الگوبرداری کرده و سرجنگیِ جدید و بهینه بر موشکی طراحی میکنند
@user1774500945418 اردیبهشت 1405در پاسخ بهعقل سلیم میگه فقط فقط داشتن بمب اتمی چون نشان داده شده سالهای بعد جنگ اتمی هست انشاالله که داشته باشیم وگرنه مطمئن باشید خاک ایران را به توبره میکشند اونی هم که میگه نیاز نداریم صدرصد پاسپورت خارج را داره
@Abbasam8 اردیبهشت 1405در پاسخ بهجان مادرتون برا نیرو هوایی و پدافند فکری کنید هر چقدر هزینه کنید کمه شاید ده میلیارد دلار خرج بشه عوضش جلوی ضرر چند صد میلیاردی خرابی های ناشی از جنگ رو میگیره بهونه نیارید پول نیست که تو یه فقره چای دبش 3 میلیارد دلار بوده
@EngforIRAN8 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدانش بومی ساخت تجهیزات نظامیباریکلا و درود به مهندسین ایرانی 👏👏👏
@user1775409700438 اردیبهشت 1405در پاسخ به وفیلم| توفیقیان:مذاکره خوب یا بد؛ مسئله این است؟!
رئیس ستاد کل مجمع سلامت رضوی ایران با تأکید بر نقش گفتوگو در کاهش تنشها و تقویت امنیت منطقه گفت: «در جهانی که اختلافها پیچیدهتر از همیشه شده، این مذاکرات نیست که خوب یا بد است؛ بلکه کیفیت، نیت و شیوه پیشبرد آن است که سرنوشت جهان را رقم میزند.»نمایش گزارش
@user17091000911168384518 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمی توان با ترکیب چند تکنولوژی به تکنولوژی رسید که بسیار به درد ما خواهد خورد. مثلا موشکهایی با ... پشیمان شدم اگر این چیزی که می خواستم بگویم تولید شود، دنیا جای قشنگتری نمی شود. فقط به آمریکاییها و اسرائیلی ها از قلب مردم ایران می گویم، با مردم باهوش، مهربان و مصمم ایران درنیافتید! این یک رجز نیست
@lawyer43418 اردیبهشت 1405در پاسخ بهآقای علیرضا محمدی تحملت رو بیشتر کن خیلی جای تاسف داره که کامنت هایی که به مذاقت خوش نمیاد رو پاک میکنی