منتظریم تا اول اونا بزنن بعد ما پاسخ کوبنده بدیم... فقط نمیدونم وقتی با بمب مغناطیسی تمام تجهیزات الکترونیکی از کار افتاد دقیقا با چی میخوایم پاسخ کوبنده بدیم؟
@TheRealHoseinKazemi8 بهمن 1404در پاسخ بهمنتظریم تا اول اونا بزنن بعد ما پاسخ کوبنده بدیم... فقط نمیدونم وقتی با بمب مغناطیسی تمام تجهیزات الکترونیکی از کار افتاد دقیقا با چی میخوایم پاسخ کوبنده بدیم؟
@IranianCivilisation8 بهمن 1404یا علی.. بگرد تا بگردیم... زودتر بیا موهویجی پدوفیلی.. مردم ایران رو نشناختی چه بلایی سرت میارن قمارباز.. وضع مالیم هم حتی اگه بد باشه روح و عزت و غرورم رو از دست ندادم که توی بیگانه واسه من و خونم رجزخوانی بکنی!!!
@Mrmontaghed8 بهمن 1404در پاسخ بهواقعگرایی گم شده حکومته!۲۰ سال پیش هم گفتن از حق هستهای کوتاه نمیآییمنه تنها به هستهای نرسیدیم بلکه تحریم شدیم، وارد جنگ شدیم، اقتصادنابود شد، صاحب بیارزشترین پول دنیا شدیم، بیمارانمون مشکل داروشون شدیدتر شد، تاسیسات هستهای نابود شد و ....همه اینها به خاطر انعطاف ناپذیری و توهم بود#اعتراض
@DARKSIDE28 بهمن 1404در پاسخ بهفاقد ارزش خواندن ! گودرت اول منطقه منطقه حتی نتونست تو جنگ 12 روزه اونم بعد اون همه ادعا کردن فرمانده های خودشو حفظ کنه بعد انتظار دارن مرم پشت اینا پناه بگیرن ! پزشکیان راست میگفت فکر کنید دولت نیست ! بقکر خودتون باشین رو اینا حساب باز نکنین !
@user17091017648733683388 بهمن 1404متأسفانه ضعف نشان دادن های کشورهای دیگر و مقامات آنها و حتی بعضی از مقامات خودمان ، باعث غرور و تفرعن بیش از حد و بطور خودمانی ، زیاده از حد باد کردن ترامپ شده . زورگویی و استفاده از زور به دهانش مزه داده . باید کاری کنیم که این هیتلر جدید که جهان را به هرج و مرج کشیده و با همه کشورها گلاویز شده و ه…نمایش بیشتر
@IR4MT8 بهمن 1404در پاسخ بههرچند این پیام ها به کشورهای همسایه خوب بوده اما تا امروز قاطعیت 100 رو ما به این حرامیان نشون ندادیم.چرا در جنگ 12 روزه یک پهپاد به کشورهای عربی نخورد تا همون موقع موازنه قدرت شکل بیگه و حساب بیاد دستشون؟بازدارندگی کشور رو با رونمایی از #بمب_بزرگ کامل کنید تا سایه جنگ و ناامنی از بین بره.
@user17091016704615176948 بهمن 1404در پاسخ بهدوستانی که کالکشن ترمیناتور و فیلمهای هالیوود و زیاد میبینن و دهانشان آب میوفته، بخدا فیلمه، آخرین جنگ امریکا کحا بوده ؟ ویتنام، چیشد؟ فرار کرد ، اینکه بیام چنتا افغانی و عراقی بدون سلاح بزنم هنر جنگه!!اسراییل چی؟ با کی جنکیده؟ با چهارتا گشته فلسطینی، لطفا خودفروخته نباشیم اینجا ایراااااااانه
@RasoolSaeedNejad8 بهمن 1404در پاسخ بهاین کامنتگذارای زومیت رو ببرین لب ساحل که ناو حسابی نوازششون کنه.خیلی ناو آبراهام لینکلن رو دوست دارن و از ترامپ خواستن که حتماً حمله کنه به ایرانما که دفاع میکنیم از کشور با جون و دلولی اینایی که ناو دوست دارن خوب نیست پشت ما قایم شن
@Iran76848 بهمن 1404در پاسخ بهایران مقتدر و قوی هیچگاه از تهدیدات زورگویان مثل آمریکا ویا اسرائیل هراسی ندارد.این را ما بعمل ثابت کردیم وخواهیم کرد..الان دیگه نوبت موشکهای فوق سری ایران باشند الکترو مغناطیسی...
@panahi13518 بهمن 1404در پاسخ بهانشالله که فقط در حد لفاطی باشه وگرنه جمهوری اسلامی میدونه چجوری روی این حرومی ها رو کم کنه .
@Yaheydar_karar8 بهمن 1404در پاسخ بهجنگ دست استاد جنگه رهبرمون میدونه کی باید بزنه اگه لازم باشه حمله پیش دستانه میکنه این را اعلام کرده
@Zenoz8 بهمن 1404در پاسخ بهمعتقدم آمریکا و اغمارش جرئت جنگ با ما را ندارند و هدفشان ایجاد نه جنگ و نه صلح است. در جواب باید این فضای نه جنگ و نه صلح را برای کل منطقه خلیج فارس ایجاد کرد، به هر طریق ممکن. بطوریکه خارجی ها و خر پول های عرب فراری بشوند. بنادرشان نا امن شود، فرودگاه ها تعطیل و هتل هایشان خالی از توریست. والسلام
@user1707925469748 بهمن 1404ما همه سرباز ایرانیم تا پای جان بیا ترامپ قمار باز ما را از مرگ ترسی نیست ، بیا ما حریفتیم ، آنقدر از مزدورانت را بکشیم تا نوبت تو شود
@Zadboom8 بهمن 1404در پاسخ بهمطالبهدرخواست جذب اقتصاددانان روس و چینی برای مهار بحران اقتصادی کشور
جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران با عرض سلام ما شهروندان ایرانی با توجه به یکی از وعدههای انتخاباتی شما که جذب کارشناس از سایر کشورها بود اکنون خواهان عمل به این وعده هستیم. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور در این ۵ دهه نمایان میشود که اقتصاددانان ایرانی قادر به بهبود اقتصاد کشور نیستند. برای مثال کشور روسیه با وجود جنگ چندین ساله با کشور اوکراین و تحریمهای فلجکننده دارای تورم ۴ درصدی است اما کشور ایران با یک جنگ ۱۲ روزه دچار تورهای افسارگسیخته و کاهش دو برابری ارزش پول ملی شده است. نمونه: جذب اقتصاددانان روس مانند لئونتیف (مبدع جدول داده-ستاده) توسط آمریکا در دهه ۱۹۳۰ میلادی.
نهاد محترم ریاست جمهوری
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطهنمایش گزارش