ما همون موقع که تصمیم گرفتیم بریم در این جام جهانی شرکت کنیم باختیم.زمانی هم که تو آمریکا به ایران کمپ ندادن و ویزا هم یک روزه صادرکردن و به 11 نفر از کاروان ایران هم کلا ویزا ندادن و باز با خفت قبول کردیم که به بازی ها بریم بدتر باختیماگه همون موقع که تو مکزیک بودیم نمیرفتیم آمریکا برنده میشدیم