سرمربی اتریش تبانی را رد کرد

رانگنیک با رد شایعات تبانی در دیدار پرگل اتریش و الجزایر، این مسابقه را عجیب‌ترین بازی دوران مربیگری خود خواند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رالف رانگنیک، سرمربی تیم ملی اتریش، پس از تساوی پرگل و جنجالی ۳-۳ برابر الجزایر و صعود تیمش به مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام جهانی ۲۰۲۶، به شایعات درباره تبانی احتمالی دو تیم واکنش نشان داد و این ادعاها را به‌طور کامل رد کرد.پس از این مسابقه، برخی به دلیل سود بردن هر دو تیم از نتیجه تساوی، احتمال توافق برای تقسیم امتیازات را مطرح کردند؛ اما رانگنیک با اشاره به اتفاقات عجیب دقایق پایانی گفت: وقتی بازی با نتیجه ۳-۳ تمام می‌شود و در ۹۰ ثانیه پایانی دو گل رد و بدل می‌شود، هیچ‌کس نمی‌تواند از تبانی صحبت کند. اگر سه دقیقه مانده به پایان کسی چنین سناریویی را پیش‌بینی می‌کرد، همه فکر می‌کردند دیوانه است.سرمربی اتریش این مسابقه را یکی از عجیب‌ترین بازی‌های دوران حرفه‌ای خود توصیف کرد و افزود: در حدود ۴۰ سال مربیگری، هرگز چنین مسابقه‌ای ندیده بودم. همه تصور می‌کردند بازی با تساوی بدون گل یا نهایتاً یک بر یک تمام می‌شود، اما در نهایت نتیجه ۳-۳ رقم خورد. اگر آلفرد هیچکاک چنین داستانی می‌نوشت، احتمالاً می‌گفتم او هم دیوانه شده است.
رانگنیک تأکید کرد که هر دو تیم تا آخرین لحظه برای پیروزی جنگیدند و هیچ نشانه‌ای از رضایت بازیکنان به نتیجه مساوی وجود نداشت. وی تصریح کرد: همه کسانی که ۱۵ دقیقه پایانی بازی را دیدند، متوجه شدند هر دو تیم فقط به دنبال برد بودند. هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید بازیکنان از قبل تصمیم گرفته بودند بازی مساوی شود.اتریش با این تساوی و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به الجزایر، پس از ۴۴ سال بار دیگر به مرحله حذفی جام جهانی رسید و حالا باید در مرحله یک‌شانزدهم نهایی به مصاف اسپانیا برود.رانگنیک نیز با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش، صعود از «سخت‌ترین گروه مسابقات» را دستاوردی بزرگ برای تیمش دانست.#جام_جهانی #تبانی#اتریش#الجزایر
13:00 - 7 تیر 1405

2 إعادة النشر2 التفاعل
42٫6k من المشاهدات


7 الإجابة

‌پژمان کریمی پور‌ صورة الملف الشخصي
@pejmaaaanمنذ 3 ساعات
تعليقًا على
ما همون موقع که تصمیم گرفتیم بریم در این جام جهانی شرکت کنیم باختیم.زمانی هم که تو آمریکا به ایران کمپ ندادن و ویزا هم یک روزه صادرکردن و به 11 نفر از کاروان ایران هم کلا ویزا ندادن و باز با خفت قبول کردیم که به بازی ها بریم بدتر باختیماگه همون موقع که تو مکزیک بودیم نمیرفتیم آمریکا برنده میشدیم

@RangeSapzeparchamمنذ 3 ساعات
تبانی هم نه، الجزایری ها نمیخواستن ببرن که به اسپانیا بخورن.شما به واکنش دروازه با حریف موقع گل خوردن دقت می کردی زیاد هیجان زده نمیشدی.

@Alirezarezaei12منذ 2 ساعات
تعليقًا على
تیم ملی تلاش خودش را کردصعود کردن را خیلی بزرگ کرده بودیممهم خوب بودن و تلاش کردن است

‌SYinSEgy‌ صورة الملف الشخصي
@SYinSEgyمنذ 2 ساعات
تعليقًا على
تبانی بوده

@user173971411662منذ 2 ساعات
تعليقًا على
من خودم داور فوتبال بودم و حداقل 4هزار بازی داخل زمین فوتبال قضاوت کردم 100٪تبانی بود 100٪ بعدش در این جام جهانی که یک کشور کثیف و پست مثل آمریکای نجس میزبان باشه باید ... توی این جام جهانی

@user177176029381منذ 2 ساعات
تعليقًا على
ببنیم چه تیم هایی میرسن مرحله بعد چون تازه جام جهانی رسیده به بازی های مهم و تیم های بزرگ

@Khashmeiraniمنذ 26 دقائق
اینکه حرف تبانی تو فوتبالو می زننآدمرو یاد معلم پرورشیها میندازه که میگفتنآمریکا فیلم‌های مستهجن رو واسه مردم ایران ساخته خانواده رو نابود کنه، مردم خودش نگاه نمیکنن#اینترنت #ایران #فوتبال