عزت‌اللهی محروم شد

هافبک تیم ملی ایران به علت دو اخطاره بودن، بازی بعدی این تیم را از دست داد.
۸۷۵ KB
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید عزت‌اللهی در دقیقه ۸۰ دیدار تیم ملی ایران مقابل مصر با دریافت کارت زرد از داور مسابقه، دو اخطاره شد و بازی بعدی تیم ملی را از دست داد.به این ترتیب، در صورت صعود شاگردان امیر قلعه‌نویی به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۶، هافبک میانی و باتجربه ایران به دلیل محرومیت در اختیار کادر فنی نخواهد بود؛ غیبتی که می‌تواند روی ترکیب و برنامه‌های تاکتیکی تیم ملی در نخستین دیدار مرحله حذفی تأثیرگذار باشد.#فوتبال#جام_جهانی
08:21 - 6 تیر 1405
ورزش
فوتبال ایران
فوتبال جهان

1 بازنشر2 واکنش
54٫2k بازدید