@webrefer16 خرداد 1405آمریکا و دروغ
آمریکایی جماعت دروغ نگه شب خوابش نمی بره.این بخشی از ژنتیکشون شده، بالاخره انسان 250 ساله از این بهتر نمیشه
@panahi135116 خرداد 1405در پاسخ بهایران باید قید این جام جهانی را بزند. یعنی ارزش داره برای سه یا چهار بازی این همه تحقیر بشیم ؟
@user170910054029089737716 خرداد 1405در پاسخ بهواقعا این فوتبال به این قیمت ارزشش را داره ؟تازه بریم امریکا تحقیر تیم ایران با ابزارهای مختلف شروع خواهد شد .
@Golden16 خرداد 1405در پاسخ بهتیم ملی برای داشتن دستاورد در زمینه مجازی باید در جام جهانی هر بازی با عکس شهدا وارد زمین شوند
@user170909998360379621916 خرداد 1405در پاسخ بهآنالیزور تیم اگر نباشه که نمیشهکاری به بقیه جز مربیان ندارم
@Harfehaq16 خرداد 1405در پاسخ بهخداروشکر به بازیکنان ویزا صادر شده است. به باقی مهره های اصلی و تاثیر گذار در عملکرد تیم هم انشالا به زودی صادر شود
@Serabkomar16 خرداد 1405تحقیر و باز هم تحقیر. جامجهانی را تحریم کنید. به خاطر دیدن خیابانهای آمریکا غرور خود را نفروشید.یک نفر مسئول غیرت دار در این کشور نیست جلو رفتن به جامجهانی را بگیرد.
@user170910051473615079516 خرداد 1405در پاسخ بهای خدا ، کسی را که عقل دادی ، چه ندادی و انکه را عقل ندادی ، چه دادی !!!!! امریکا با این کارها ، هر روز بی عقلی و نادانی خود را اشکار تر می کند .
@user17295689645716 خرداد 1405در پاسخ بهحالاانصافا عناوین که گفته شد میخواستن برن چکارکنن اونجا بدم نشد
@SonofIRI16 خرداد 1405در پاسخ بهاشکال نداره،مسئولینمون خودشون میتونه به موشک یا هرچیزی دیگه ای مجوز بدن بفرستن امریکا یا اسراییل
@tan_tan140516 خرداد 1405در پاسخ بهواقعأ جای تعجب داره که با این همه بدعهدی و دشمنی آمریکا با ما، هنوز هم اینچنین مصرانه خواهان شرکت در این دوره از بازیها هستید!احتمالأ فکر می کنید که با رفتن تیم به مسابقات، صدای مظلومیت مردم رو به گوش جهانیان می رسانید، ولی اول باید در صحنه سیاسی ،قدرت و ضرب شست اصلی رو به اونها نشون بدیم.
@IRANIN16 خرداد 1405در پاسخ بهبه غیر از دو نفر آنالیزور و مدیر تیم که باید حتما همراه تیم باشند بقیه بنظرم اضافه اند! نباشند هم در کار تیم اختلالی پیش نمیادهمین که در خاک دشمن پرچم های ایران افراشته و سرود ملی نواخته میشه غنیمته
@user17475648905016 خرداد 1405در پاسخ بهمسایل سیاسی به کنار چه خبره مکه قراره بذیم امریکا رو اشغال کنیم این نفرات. یک پارو زن و صد بلند گو به دست؟ اینا که از بلزیکنان هم بیشترن. تازه میگید چند نفری ویزا نگرفتن؟