بگوویچ در حد استقلال نیست و با این مربی استقلال به جایی نخواهد رسید
@user1708715704178 اسفند 1403در پاسخ بهبگوویچ در حد استقلال نیست و با این مربی استقلال به جایی نخواهد رسید
@Esmaeil_Hr8 اسفند 1403در پاسخ بهما در ایران مربیان همسطح یا بهتر از بوژوویچ هم داریم . اگر قرار سرمربی خارجی بیارید ، یه آدم طراز بالا بیارید که باعث ارتقاء تیم بشه ، موجب انتقال دانش فنی بشه ، الآن مطمئنم بازیکنان استقلال از این پیروی نمیکنند .
@user1708344482368 اسفند 1403در پاسخ بهانتخاب منطقی ،درست و بدون هیجان مربی میلیون دلاری بازیکن سطح بالا میخواد که لیگ ایران نداره.
@user17091010156613448038 اسفند 1403در پاسخ بهبوژویچ یک ضدآمریکایی است اودر مصاحبه با رسانه ها اعلام کرده اگرجنگ شود اسلحه به دست می گیرم وبا آمریکا می جنگم واینکه از ایرانی ها تعجب می کنم که کوکاکولا وپپسی می خورند وبه اقتصاد آمریکا کمک می کنند
@user1733518278198 اسفند 1403در پاسخ بهالبته ایشون و مربی نساجی جز بهترین مربیان حال حاضر لیگ هستند و سبک مربیگری ایشون کاملا منطبق با فوتبال ایران هست . ولی این چه وضعش هست هر روز یک نفر مربی استقلال می شود . فقط امیدوار هستم لااقل ایشون تا آخر فصل روی نیمکت استقلال باشند .