@user17682115115814 فروردین 1405در پاسخ بهبرجام نتیجه اش چی شد جنگ چرا؟چون مکانسیم ماشه ای درش گذاشته شده بود چرا چون کلی اطلاعات فوق حساس در اختیار دشمن قرار داد چرا چون فکر میگردند برجام موشکی هممیشه با ایران امضا کرد چرا چون در زمان روحانی فاجعه تور قوز آباد اتفاق افتاد حالا کی دشمن ایرانه؟؟ کسانی که ترور نمیشن حدس بزن