این ضعف قانون یا کم کاری قوه قضائیه هست که فردی با این همه سابقه شرارت و ناامنی آزاد و زنده هست تا به این حد از خباثت میرسه که برعلیه کشور خودش اسلحه دست میگیره
@Akhlaghi5420 اسفند 1403در پاسخ بهاین ضعف قانون یا کم کاری قوه قضائیه هست که فردی با این همه سابقه شرارت و ناامنی آزاد و زنده هست تا به این حد از خباثت میرسه که برعلیه کشور خودش اسلحه دست میگیره
@Aliomidth20 اسفند 1403اون جوانه بنام خدا رو خوب آمد مشخصه ضمیرش پاکه نئولیبرالها که مردم را رها کردن بانیان وضع موجود هستن کسی نیست قابلیتهای این کله شق ها رو تبدیل به سلحشورانی در خدمت کشور بکنه اگر اینها یا اون کور کورِ، گور به گور جلو تکفیریها قرار بگیرند کدام تکفیری می خواد جلوی اینها تاب آوری بکنهباید یاد بگیریم ا…نمایش بیشتر