بیشترین اتلاف آب توی ادارات دولتی انجام میشه.آدمای پولدار هم که استخرهاشون پر و خالی میشه.عده ای هم برای رضای اینترنشنال، آب و گاز و برق هدر میدن...
@user170910041893611728623 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبیشترین اتلاف آب توی ادارات دولتی انجام میشه.آدمای پولدار هم که استخرهاشون پر و خالی میشه.عده ای هم برای رضای اینترنشنال، آب و گاز و برق هدر میدن...
@user170910007370629853223 اردیبهشت 1405توانیر گفته موتور و پمپ آب کولرهای ۷۵۰۰ و ۵۰۰۰ رایگان عوض میکنه اگه خواستید برید برنامه برقتو از مایکت نصب کنید ببینید شرایطش چیه
@melika_keshavarz23 اردیبهشت 1405در پاسخ بهزدن رادارهای تغییرات آب و هوا رو عادی سازی کنید؛ هر کشوری که از این رادارها گذاشت اطراف ما، رادارش رو بزنید، ارزشش رو داره.🌱
@Iranlove6423 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیکی از دستاوردهای جنگ همین خبرهای خوبی است میشنویم البته انشاالله که فقط خبر نباشه ؟؟؟؟؟
@user17756881978623 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبنظرم وقتی میگیم مردم فلان جا با فرهنگن دقیقا تو همین دست از مسائل خودش نشون میده
@Muslem23 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخواهشا به خانه های ویلایی توجه کنید با دو سه تا درخت طرف از صبح شیر باز میکنه زیرشون تا شب، با خانواده های پر مصرف برخورد کنید،با حرف نصیحت چیزی نمیشه
@Albaloo23 اردیبهشت 1405در پاسخ بهماشالله هنوزم که هنوزه مردم حیاط و جلوی درب منازل شون رو با شلنگ آب می شویند .... بارها و بارها میبینم
@user17681625561523 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدرخواست از مجلس برای تسریع در تعیین تکلیف واردات خودروهای دستدوممطالبهدرخواست از مجلس برای تسریع در تعیین تکلیف واردات خودروهای دستدوم
جناب آقای قالیباف، چند سالی است که شما بهعنوان رئیس مجلس چندین بار درباره واردات خودروهای نو و دستدوم سخن گفته اید و این موضوع نیز بارها در مجلس مطرح و بررسی شده است. با این حال، در شرایط فعلی بازار خودرو، این پرسش برای مردم وجود دارد که چرا مجلس اقدام مؤثرتری در این زمینه انجام نمیدهد.
جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی،
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17773700489223 اردیبهشت 1405در پاسخ بهفکر نکنم صرفه جویی شده باشه احتمالا چون تهرانیها تقریبا یه ما آخر سال رو نبودن برا همون مصرف کم شده تقریبا کل تهران تعطیل بود
@Irani11023 اردیبهشت 1405در پاسخ بهفرهنگ صرفه جویی باید به طور بسیار گسترده در کتاب های درسی، مدارس، دانشگاه ها و صدا و سیما، با محتوا های جذاب فرهنگسازی و آموزش داده بشه.در کنارش، با استفاده حداکثری از ظرفیت دانشبنیانها باید لوازم کاهنده آب و بهینه ساز انرژی به صورت انبوه و با دادن یارانه و مشوق به تولید کنندهها تولید انبوه شود
@user1775832386723 اردیبهشت 1405تهرانیها پسانداز نکردند به دو دلیل ساده؛ ۱. در سفرها و کوچ هفتگی یا بعضاً روزانهشان به استانهای شمالی که به دلیل جنگ و شرایط آن شدت یافته ، ذخیره آب اون مناطق را مصرف نمودهاند. ۲. به لطف خدا بارش امسال بسیار است.
@user17781551803023 اردیبهشت 1405فکر کن کفاشا و فلافلی ها نت پرو بگیرن منی که با ۴۰ تا پروژه همکاری دارم پرو نگیرمهر چند نت پرو گیگی ۳ ریال باشه نمیخرم تا وقتی که برا عموم باز بشهفقط میخوام بگم پرو چقد طرح عالی هست کف کردم عین پاکشوما
@user17748132504623 اردیبهشت 1405در پاسخ بههر اعتقادی که آدم داشته باشه باید صرفه جویی رو برای فرزندانمون و آیندگان جدی بگیریم