باسلام من یک دانش آموز پایه یازدهم رشته تجربی هستم و ما یازدهمی ها که کنکورمون 1406 هست هم شرایطمون مثل 1405 هست،همون استرس و همون نگرانی ها رو ما هم داریم...متاسفانه ما هم به دلیل وضعیت جنگ در کشور از برنامه ریزی های درسیمون عقب افتادیم و هیچ تمرکزی در این بلاتکلیفی نداریم پیگیری کنید.#کنکور۱۴۰۶