@Alikmteh2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهشهداء خوشبحالتون که به فیض عظیم شهادت رسیدیددعاء کنید ما هم به شما ملحق شویم.
@user1739549353352 اردیبهشت 1405من خودم منتقد قالیباف هستم ولی قالیباف که عمری جونش کف دستش در جبهه ها جنگیده کجا و امثال من کجا. ازش می خوام که سفت بایستاده و نور چشم رهبر شهید بوده و امید ماست و فقط انتقادم اینه که به برخی مشاورانش من اعتماد ندارم و اگر ممکنه ایران رو هسته ای کنه که از هر چیزی مهم تره ممنون آمین یا رب العالمین.
@torkehsan2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبسیج و سپاه لشکر مخلص خداست یعنی رزمندگان در دفاع مقدس حقوق خود که معمولا ٢ هزار تومان بود را دریافت نمی کردند، فردی می گفت ما مجردها مخصوصا پولهای حقوق را توی سینی می ریختیم و چراغ را خاموش می کردیم تا رزمندگان متاهل بدون خجالت به اندازه نیاز خود بردارند و معمولا اکثر پول می ماند. #قدرت_نرم
@user1775286560412 اردیبهشت 1405در پاسخ بهرفتیم وارد وضعیت برزخ شدیمنه جنگ نه صلحالان شعام کجاست مه بیانیه از نتیجه آتش بس دو هفته ای ارائه بده
@hasan13882 اردیبهشت 1405در پاسخ بههموطنان عزیز و بزرگوار خواهشاً برای احقاق حقوق روستاهای درگیر معادن ،پویش مطالبه را حمایت نمایید 👇https://farsnews.ir/hasan1388/1768298809566081120پرداخت یک درصد از درآمد معادن به روستاهای درگیر معدن و اجرای مسؤلیت اجتماعی معادن مقرر در قانونمطالبهمعادن حق الناس است، چرا حقوق اجتماعی ملت تضییع میشود؟
در دولت سیزدهم، رئیس جمهور شهید رئیسی چندین بار دستور صریح اجرایی شدن بندی از قانون برنامه پنجساله ششم توسعه تحت عنوان پرداخت یک درصد از درآمد معادن به روستاهای درگیر معدن دادند، اما تاکنون اجرایی نشده است. چرا با وجود قانون و دستورات رئیس جمهور شهید رئیسی هنوز این قانون اجرایی نمیشود؟ شرکتهای خصوصی معدنکار حق روستاهای درگیر معدن را نمی پردازند؛ از آلودگی زیست محیطی و تخریب طبیعت تا نابودی جاده ارتباطی روستایی یک نمونه از ستم های معادن است، روستای زندآباد شهرستان اهر در استان آذربایجان شرقی يکی از قربانیان معادن خصوصی کشور بنام معدن مس انجرد می باشد. خواهشمندیم ملت بزرگوار ایران حمایت کنید این مطالبه در حق ملت احقاق گردد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت، معدن وتجارت، سازمان بازرسي كل كشور، جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی،، نهاد ریاست جمهوری
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@user1775298806842 اردیبهشت 1405در پاسخ بهکسی مثل قالیباف با این همه شهامت و رشادت توسط نماینده ۵درصدی مثل رسائی مورد انتقاد قرار میگیره،یا همین ثابتی چقد علیه شهید لاریجانی وقالیباف نطق کرد که آینده سیاسی لاریجانی رو به افول،اون زمان که تو هنوز بدنیا نیمده بودی اینا تو جبهه بودن،جالبه تو این جنگ جلیلی و رفقاش یه خراش بهشون نیفتاد
@user1775990352552 اردیبهشت 1405در پاسخ بهجریان چیه که فارس هر روز برای قالیباف رپورتاژآگهی منتشر میکنه؟ 🤔
@Mehrabii2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخداوند اجرسردارقالیباف رادهد.برادرم همرزمش بوده توجبهها.میگفت فردیه که انگارازکودکیش ژن مدیریت ..انشاله بازم درراه دفاع ازوطن چه دررزم وچه دردیپلماسی موفق باشند.نمونه سردارقالیباف توکشورمون واقعاکم وانگشت شمارداریم.
@asgharmoradi2 اردیبهشت 1405فکر کنم آقا باقر برعکس تعریف کرده خودشو انداختند تو صندوق عقب، انشالله بهشت از زین الدین راست دروغشو میپرسم
@Amirz2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحزبالله لبنانمطالبهکمک به جبهه مقاومت
به اسم الله رحمان رحیم حزبالله لبنان از زمان شروع این جنگ تحمیلی از زمانی که اماممان به شهادت رسید و ما تنها شده بودیم در همان روز اول جنگ با تمام قوا وارد جنگ شد و در کنار ما ایستاد ، با اینکه میدانست ممکن است در این جنگ تحمیلی خیلی از افرادش (حزبالله) به شهادت برسند و رسیدند ولی مارا تنها نگذاشت . حال که این آتشبس صورت گرفته ما نباید حزبالله را تنها بگذاریم ، اسرائیل و آمریکا جنایتکار در حال بمباران لبنان هستند و افراد زیادی در لبنان تو این ۲ روز به شهادت رسیدند ، ما نباید منتظر بمانیم که آیا اسرائیل اتشبس را رعایت میکند یا نه ، باید هرچه زودتر به کمک حزبالله لبنان برویم !
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس جمهور . رئیس مجلس، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@user1712074122252 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسلام آرزو بچه انقلابی/ دیدن آقای قالیباف دوران جبهه و جنگ / فرمانده شجاع و ولایی است. به امید آن روز. فارغ از مشاوران و هیئت همراه
@Ando402 اردیبهشت 1405در پاسخ بههمه ما بر اساس خلقیاتی که داریم، با چند نفر از دوستان و همکاران و حتی فامیل بیشتر هم کلام و هم نشین میشیم.این عکس ۳ نفره تا وقتی همگی وجود فیزیکی روی زمین داشتند ، با هم بیشتر از بقیه که همه اون بقیه هم بهترین بودن، هم نشین و به قولی داداشی بودن.گرایش مشترک فکری در جزئیات ، حتما مهمترین عامل بوده.
@behnamCh2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدر این همه سال سخنرانی های رهبر شهید و سخنان شهید سلیمانی، یکبار گفته شد که ارتش امریکا از ما قوی تر است؟ شاید حجم و تعداد بیشتری داشته باشد، ولی قوی تر بودن یک بحث دیگری است.
@Miladdana2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاسطوره سازی از قالیباف بولد کردن قالبیاف در میان جریان انقلابی تحمیل مذاکرات به ملت و دوباره جنگ و درگیری با امریکا و اسرائیل چرخه ی جالبیه
@poyan13692 اردیبهشت 1405زمانی که سردار برادرشون رو از دست دادندو با فرماندهان شهید در خط مقدم بودندعمده منتقدین امروزشان یا در خارج کشور بودند یا زیر لحاف کرسی منزل یا بخشی از آرزوی پدر و مادرشان
@GOLGOL2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاستفاده از واژه "شیطنت" برای ذکر شوخی های فرماندهان معروف سپاه، بدسلیقگی است. بهتر بود از عبارت "خاطرات خوش" یا خاطرات بامزه" و مشابه این استفاده می کردید.