اخبار درست را از فارس نیوز باید دنبال کرد
@user17682869695416 فروردین 1405در پاسخ بهدر کانال های خبری در روبیکا چند دقیقه پیش تویت ترامپ منتشر کردند که دومین خلبانان که زخمی بود پیدا کردند اگر زودتر از دشمن پیدا می کردیم برگ برنده ای بود برای ما
@Troluser16 فروردین 1405در پاسخ بهعجبدو بار اومدن داخل عمق خاک ایران و هر دو تا خلبانشون رو برداشتن بردن؟؟!!
@Sports_military_analyst16 فروردین 1405در پاسخ بهترامپ ادعا کرده خلبان دوم را نجات دادند...نباید اجازه می دادیم خلبان دوم را از خاک ایران خارج کنند؛ البته نباید فراموش کنیم که جنگنده آمریکایی ها توسط پدافند ایران به زیر کشیده شد.
@Down_with_usa16 فروردین 1405در پاسخ بهالله اکبرشادی جای غم رو گرفت.از دلاوران ایران زمین کمتر از این انتظار نداریمدرود بر تمامی سربازان محور مقاومت
@user17619306574516 فروردین 1405در پاسخ بهترامپ کله زرد املاکی ادعا میکنه هر دو خلبان نجات پیدا کردن تنها یک نیروی امریکایی در حین عملیات مجروح شد
@user170910070393365598816 فروردین 1405در پاسخ بهواقعا اگر خلبانهاشون رو برده باشند این چیزها فایده نداره.گرفتن خلباناشون مهم بود واقعا😔خواهشا حداقل روی زمین بیشتر دقت کنید
@user17746413545516 فروردین 1405در پاسخ بهبرداشت از این عکس اینگونه است که افراد در هلیکوپتر سوار هواپیما شده و با هواپیما ایران را ترک کرده اند احتمالا هلیکوپتر را هم آتش زده اند که دست نیروهای ایرانی نیفتد .
@Vcgvvc16 فروردین 1405در پاسخ بهالبته درستش اینه که خودشون منهدمش کردند،این ماجرا نشون داد که دشمنان نه تنها توان انجام عملیات هوایی گسترده دارند بلکه توانایی عملیات زمینی رو هم بدون تلفات خواهند داشت.ما باید در جواب به بحرین حمله کنیم
@zaman8716 فروردین 1405در پاسخ بهفقط نظر دوستانی که از حرف ترامپ بی شرافت نقل قول میذارن.قبل این میگفتم که حرف این امستین زاده چطور خریدار داره!!!!فهمیدم تو کشور خودم هم به حرف هاش توجه می کنن.
@esfahansabz16 فروردین 1405#ترامپ صهیونیست: هر دو خلبان را نجات دادیمتوییت تازه ترامپ درباره نجات دومین خلبان #آمریکاییما او را گرفتیم! هموطنان آمریکایی من، طی چندین ساعت گذشته، ارتش ایالات متحده یکی از #جسورانهترین عملیاتهای جستجو و نجات را در تاریخ ایالات متحده انجام داد؛ برای یکی از افسران کادر فوقالعاده ما که همچن…نمایش بیشتر
@user170910049248111306416 فروردین 1405در پاسخ بهچه خبر خوبی، خیلی اعصاب خورد کن بود انقدر راحت بیان برن، ماشالله به همه تون
@Iran77716 فروردین 1405در پاسخ بهبهتره روابط عمومی نیروهای مسلح بجای قسطی حرف زدن، حرفشون رو صریح و سریع بگن برای مردم. مگه ملت نامحرم هستن که یه خبر رو اینجوری منتشر میکنن. خب بنویس چی بود با چی زدیمش!! یعنی چی پرنده؟؟ مگه کفتره؟ 😐
@user1768853807916 فروردین 1405در پاسخ بهنیویورک تایمز، به نقل از یک منبع:🔻 دو هواپیمای ترابری آمریکایی در یک پایگاه دورافتاده در ایران در حین ماموریت نجات از کار افتادند.🔻 دستور نابودی دو هواپیمای از کار افتاده در داخل خاک ایران برای جلوگیری از تصرف آنها صادر شد.
@user17722788466316 فروردین 1405در پاسخ بهنیویورک تایمز : آمریکا مجبور شده برای اینکه هواپیماهایش به دست ایرانیها نیافتد، دوهواپیمای فوق سنگین C130 خودش را که روی زمین گیر کرده بودند، بمباران کند.