سپاه: آواکس آمریکایی با شاهد ۱۳۶ شکار شد

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد هواپیمای آواکس E-3 که برای مصون ماندن از حملات دلاور مردان نیروی دریایی و هوافضای سپاه درحال فرار کردن بود، توسط پرنده بدون سرنشین شاهد ۱۳۶ شکار شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی فارس، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد هواپیمای آواکس E-3 که برای مصون ماندن از حملات دلاور مردان نیروی دریایی و هوافضای سپاه درحال فرار کردن بود، توسط پرنده بدون سرنشین شاهد ۱۳۶ شکار شد.متن پیام روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:هواپیمای ۷۰۰میلیون دلاری E-3 معروف به آواکس که برای مصون ماندن از حملات دلاور مردان نیروی دریایی و هوافضای سپاه درحال فرار کردن بود که توسط پرنده بدون سرنشین ۲۰هزار دلاری یعنی شاهد ۱۳۶ شکار شد که نه تنها این پرنده غول پیکر و گرانقیمت بلکه دیگر پرنده های اطراف نیز آسیب جدی دیدند.شاهد ۱۳۶ تفسیر آیهوَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ ۚو آیه شریفهكَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللَّهِشده است.
جدیدترین و مهم‌ترین اخبار سیاسی، دفاعی و امنیتی را با دنبال کردن صفحه سیاست (اینجا) بخوانید.#جنگ #وعده_صادق۴#سپاه#اسرائیل #آمریکا
20:44 - 9 فروردین 1405



26 الإجابة

‌حسین کاظمی‌ صورة الملف الشخصي
@Kazemi14049 فروردین 1405
با این وصف خلبان هم هلاک شد👋👋👋👋

‌حسین کاظمی‌ صورة الملف الشخصي
@Kazemi14049 فروردین 1405
تعليقًا على
این هواپیما صدها هدف را به طور همزمان ردیابی می‌کنه اما نتونست پهپاد ما رو رهگیری ابهت پوشالی آمریکا با یک پهپاد ارزان قیمت ایرانی بر باد رفت جلوی چشم دنیا مخصوصا مزدورانش :))

@user1752457817239 فروردین 1405
تعليقًا على
فلفل نبین چه ریزه / راه میره آواکس میریزه!

@user17091015101340740929 فروردین 1405
تعليقًا على
این حمله خوبی بود.

@user1768561252589 فروردین 1405
تعليقًا على
ماشاالله لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

@user17091001271112499609 فروردین 1405
تعليقًا على
👍🏻🤌🏻

@Power_Progress_Pride9 فروردین 1405
تعليقًا على
پرنده فقط شاهد...‌ با آن سرعت پایین و صدای ماشین چمن زنیش بدون اینکه چیزی جلودارش باشد برترین سخت افزار ها و تکنولوژی ها را نابود میکند 😁😎

@user1772478175969 فروردین 1405
تعليقًا على
یعنی روی هوا زدنش؟

‌کامران مریدی‌ صورة الملف الشخصي
@Kamran_Moridi9 فروردین 1405
تعليقًا على
اینکه با پهپاد خورده برعندازسوزترش میکنه 😜😁الان آرزوشونه کاش حداقل با موشک میخورد

‌Dr Rd‌ صورة الملف الشخصي
@Dr_Rd9 فروردین 1405
تعليقًا على
الان تنها کاری که خوک نارنجی دروغگو میتونه بکنه اینه که بیاد بگه نه با شاهد نزدنبا فتاح زدن 😄

@Keyhanian9 فروردین 1405
تعليقًا على
کلاشینکف صنعت هوایی

‌Omid Darabi‌ صورة الملف الشخصي
@OmidDarabi9 فروردین 1405
تعليقًا على
‌Omid Darabi‌ صورة الملف الشخصي
Omid Darabi

@OmidDarabi  •  9 فروردین 1405

جنگ نامتقارن یعنی همین🤌🏻👀پهپاد ۹۰۰میلیون تومنی ایرانهواپیمای آواکس ۹۰هزار میلیارد تومنی آمریکا رو نابود میکنه!حالا کی ضرر کرد؟من یا اون؟#جنگ #جنگ_رمضان
أظهر المزيد

@Sororshadi14049 فروردین 1405
تعليقًا على
شایعات چقدرررر زیاد شده

@azarbara9 فروردین 1405
تعليقًا على
یکی منو روشن کنه یعنی این دومین شکار اواکس امروزه؟ یکی رو زمین یکی رو هوا؟

‌کریم ق‌ صورة الملف الشخصي
@Karim15049 فروردین 1405
سازنده و طراح این پهپاد واقعا نابغه قرنه

‌9**6130‌ صورة الملف الشخصي
@fadaeiRahbari9 فروردین 1405
تعليقًا على
فارس عزیز این لینک ها و لیست پیگیری پویش هایی که برخی دوستان کپی پیست میکنن در نظرات بسیار اسپم و مخل کامنت ها هستخسته شدیملطفا کاری کن یا نباشن یا انقدر طولانی همراه عکس و.. در کاگنت ها ظاهر نشن!!