فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل منصوب شد

سرهنگ پاسدار میر حبیب هاشمی به‌عنوان فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس علیه‌السلام استان اردبیل منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) استان اردبیل با حضور آیت‌الله عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، سردار سرتیپ محمد نظر عظیمی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه امام حسین (ع) و جمعی دیگر از فرماندهان، مسئولان و پیش‌کسوتان در سالن فرهنگی ولایت اردبیل برگزار شد.
در این مراسم، سرهنگ پاسدار میرحبیب هاشمی به‌عنوان فرمانده جدید تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) استان اردبیل معرفی و منصوب شد.همچنین در این آیین از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار تدین در دوران مسئولیت فرماندهی تیپ ۳۷ تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
آخرین اخبار اردبیل را اینجا دنبال کنید#تیپ_۳۷_حضرت_عباس#سپاه_اردبیل#فرمانده_تیپ
12:05 - 30 خرداد 1405
نظامی و امنیتی
استان ها
اردبیل