باهنر: دیپلماتها با بیاعتمادی کامل به طرف مقابل مذاکره میکنند
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: دیپلماتهای ما با همه توان در میز مذاکره حضور دارند، اما بر اساس تجربیات گذشته و با بیاعتمادی کامل نسبت به طرف مذاکرهکننده عمل میکنند.
البته مثلا دیپلماتها چشمها،گوشها و حواس پنجگانه خورد را بسته، کور کرده و یا خاموش کرده اند تا خدای نکرده به مذاکرات لطمه ای وارد نشود وگرنه هر انسان عاقلی به قول رهبر شهیدمان می داند که مذاکره با آمریکا عقلایی نیست و ضررش بیشتر از منفعتش است