کویت دو دیپلمات ایرانی را «عنصر نامطلوب» اعلام کرد
در پی پاسخ ایران به تجاوز نظامی بامداد امروز آمریکا، وزارت امور خارجه کویت اعلام کرد که کاردار ایران را احضار کرده و دو دیپلمات ایرانی را عنصر نامطلوب خوانده است.
اگر اون دفعه که چند نفر از ملوانان عزیز ما رو گرفتن یک گوشمالی حسابی به این کویتیها میدادیم دیگه از این غلطها نمی کردن که دیپلماتهای ما رو عنصر نامطلوب بخوانن