با تشکر از باتهای انسانی صهیون و همچنین باتهای ایلان ماسک بابت نظراتی که در این نظرسنجی میدهند. و همچنین بابت اصل اکانت ارسال نظرسنجی؟و همچنین پیشاپیش بابت downvoteها یا همون دیسلایک ها (به زبان نابلدها) روی این نظرم ازشون تشکر میکنم.نبود اینترنت بین الملل سخته ولی کدوم عاقلی در این شرایط ...