منتظر معجزه هستید !?مدام مجلس باطرح ها و مصوبات و ... چشمبستهبه تداوماین وضعدامن میزند
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهمنتظر معجزه هستید !?مدام مجلس باطرح ها و مصوبات و ... چشمبستهبه تداوماین وضعدامن میزند
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهمجلس مسبب همه اینهاستطبق قانون رفع موانع خیلی وقت پیش بایدبانک ها و موسسات مالی خصولتی حذف میشد نرح تسعیر کاهش میافت و جلو خلق پول بانک ها گرفته میشد ولی برعکس همه را بزرگتر میکنید ! محلس نرخ تسعیر وردیف ها غیر ضرور بودجه و ... مدام بیشتر و تورمش را با جهش ارز و چاپ پول به دوش مردم انداخته !
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهقرار بود طبق قانون بانک ها و موسسات مالی خصولتی حذف شوند،عرضهاموال مازاد ادغام و حذف زیر محموعه ها اضافی ، نرخ تسعیر کاهش یابددولت و بودحه کلان کوچک شود ردیفها غیر ضرور حذف شودو... ولی برعکس همه را بزرگتر کردید! و حالا طرح سوال میکنید !?!?
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهطبق امار از نقدینکی کلان در بانک ها بیش از 92 دزصدش نزد 2 دزصد حسابهاست که این 2 دزصد هم عموما بانک ها و لابی اینها هستن پس اولا نکیم نقدینکی دست مردم است
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ به4 برابر کسور بزرگ چین ،بانک داریم !روزی بیش از 10 هزار میلیارد خلق پول میکننهر سال بانک ها چند برابر بودحه عمومی یعنی بودجه 90 میلیون نفر به خودشان وام میدن ! که صرف بنگاهداری ،دلالی ارز شده !فقط چند بانک بیش از 50هزار هزار میلیارد مازاد اموال دارن ! بقبه بماند حالاطرح سوال کنید و تاوانش و مردم
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهبیش از 11 میلیون مسکن ساخته شده ولی کمتر از 2میلیون به حمعیت خانه دار اضافه شده !کجاست ؟ نزدبانک ها و لابی اینها !
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهمنظور مسولین و رسانه ها ازین طرح سوال چیست ؟ ما قانون هم داریم ! چرا هیچ اقدامی در جهت کاهش نرخ تسعیر حذف بانک ها و موسسات مالی خصولتی حذف زیر محموعه ها اینها نمیشه !? شاهدیم که الانم واکذاری ها غلط وبجای مردم مجدد به بانک ها بنکاهدار میدید !!!
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهمیزان چاپ پول از زبان نماینده مجلسدر ۵۰ سال اخیر در امریکا به میزان ۲۶ برابر دلار منتشر شده استدر آلمان و فرانسه ۴ برابر اما در ایران چاپ پول ۱۷۰ هزار برابر بوده است
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهمسله اینجاست که این بانک ها وابسته به لابی قدرت هستن تامین مالی فساد اینها را انجام میدن ! برای همین علیرغم وجود قانون هیچ اقدامی دز جهت حذف بانک ها ، عدم بنکاهداری اینها نمیشه !
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهرهبر شهید بارها از کلمه غلط کردن استفاده کردن که قبلا فقط برای دشمن خارجی استفاده میکردن ! فرمودند : بانک ها غلط میکنن بنکاهداری کنن مجلس بجای حاشیه و هزینه سازی برای نظام و کسور و مردم پاسخکو باشد چرا هیچ اقدامی جهت حذف اینها ، حذف زیر محموعه ها اضافی اینها و کاهش نرخ تسعیر و ... نمی کند !?!?
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهوقتی رتبه ازادی اقتصاد ما از بین 156 کشور بشه 156! بیش از 70 درصد اقتصاد و منابع در انحصار چند نهاد خاص قدرت باشد 4برابرکشور چین ! بانک داشته باشیمدر چنین اقتصاد بسته انحصاری رفاقتی بایدم بنگاهداری خلق پول و فساد و ربا نهادینه شود!
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بههمه دنیا ! همه کشور ها از گینه گرفته تا گرجستان و ... همه پیشرفت کردن در این سالها جز ما ! چرا ؟ چون اینجا از خلق پول صیانت میشه از بنکاهداری بانک ها ! از نرخ تسعیر از جهش ارز و نرخ گذاری غلط و چاپ پول ! تا کی میخواید ادامه بدید !? هنوزم دنبال توجیه هستید بجای حذف اینها و کار درست !!!
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهحتی الانم این رسانه نمیگه حذف چاپ پول و ... میکه اتفاقا این رویه خوبه !!!! نقدینکی نیاز داریم !!! نقدینکی میخواید ؟ طبق قانون بانک ها و موسسات خصولتی و حذف کنید عرضهاموال مازاد و حذف زیر مجموعه ها اینها خواهید دید چندین برابر نیاز نقدینکی خواهیم داشت ! که نرخ تورم و ارز هم زیر 8 میرسد
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهبعد از کرونا دو بانک در فلان کشور اعلام ورشکستگی کردن ، نتیحه : تورم از 9 به 2 کاهش یافت ! اینجا برعکسه ! نه تنها مخالف قانون حذف نمیشن بلکه مجلس مدام نرخ تسعیر و افزایش میده ! موافق چاپ پول و بنگاهداری اینهاست حتی واگذاری ها بجای مردم و به این بانک ها بنکاهدارمیده ! و ابرتورمش بر دوش مردم !
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهسالهاست مردم و دلسوزان و اقتصاددانان و صاحبنظران هشدار میدن ولی لابی قدرت که این بانک ها تامین مالی فساد اینها را انجام میدن مخالف اصلاح امور هستن !
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهمردم بدونن اگه طبق قانون ،بانک ها و موسسات خصولتی حذف ، عرضهاموال مازاد و ادغام و حذف زیر محموعه ها اضافی اینها شکل میگرفتو کاهش نرخ تسعیر نه تنها نرخ واقعی ارز و تورم زیر 8 میرسید که منابع کافی برای زیر ساخت و ... فراهم ولی میبینید که مجلس دقیقا عکسش و عمل میکنه !
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهچند روز قبل در همین رسانه درج شد که 2 بانک بیش از 130 هزار میلیارد ! از دپو ارز سود کسب کزده ! به قیمت این ابرتورم به ملت رشد نقدینکی و این وضع اقتصاد !!!حالا هم توجیه میکنه !
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهخسارت فولاد در جنگ ۳ میلیارد دلار.ارز گمشده از سال ۹۷ تا به امروز ۲۰۰ میلیارد دلار.اختلاس سیستم بانکی سالی ۴۰میلیارد دلار!حالا هم نمی خواید قانون و اجرا و حذف کنید این بانک ها زائد را !!?
@user1778170387216 ساعت پیشدر پاسخ بهزنگنه : از سال 97تا 401 دلار 900 برابر و چاپ پول و سود شرکتها بزرگ و بانک ها دقیقا 900 برابر یعنی نرخ موهومی ارز و ضرب کردن در کالاها وسود شناسایی کردن ! به قیمت این ابرتورم و رشد نقدینکی وکسری به مردم و کشور هر موقع میخوایم قانون اجرا و حذف کنیم این بساط و از لابی قدرت نمیگذارن !