به حضرت عباس یارو اومد تو پروتئینی به ضایعات گوشت راضی بود شرف داری فارس نیوز بزار اقای علی رضایی روشنفکر قرن ببینه
@user17759814111110 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخدایی باید به سید مجید بگیم با خیبر شکن بزن تو سر مسول فارس با این خبراش خجالت بکشید بابااا
@user170909998628610088410 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسوال اینجاست درامد ۳۰۰۰دلار در ماه حالا دو دلار هم بیشتر پول برای گوشت بدهد یا برای بنزین هم توی ماه ۵۰دلار بیشتر پول بدهد ...... سطح تحلیل ها را ببرید بالا
@user1752523932510 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز خبرگزاری فارس انتظار است مطالبات معیشتی به حق ملت را پیگیری کرده و نسبت به رکورد شکنی های تورم در ماه های اخیر مسئولین را پاسخگو کند.نباید اجازه داد بار دیگر با گفتار درمانی ها و تبلیغات رسانه ای و تعلل مسئولین اقتصادی زمینه ای برای آشوب گسترده مزدوران داخلی دشمن آمریکایی - صهیونی فراهم شود.
@user17536914265010 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدولت آمریکا قطعا بیشتر از ایران ازین جنگ ضربه خواهد خورد یک ماه دیگه ذخیره نفت غربی ها تمومه یا کاهش چشم گیر دارن اما ما هزینه بدیم هزینه پیروزی و ابر قدرت شدنمونو میدیم هزینه ی پایان تمام تهدید ها و تحریم ها علیه ایران رو این یک ماه میدیم و انشاء الله مقاومت و صبر میکنیم دشمن بشکنه ترامپ له بشه
@Saeed310 اردیبهشت 1405عادتهای غذایی آمریکایی ها هم مثل موشک هایشان گران تمام میشود آمریکایی ها بطور روزانه گوشت مصرف می کنند و کمتر از نان و غلات و برنج ... گوشت واقعا موضوع مهمی در آمریکا هست ... اگر با توجه به گرانی کود ، نهاده دامی کمتری تولید شود ، تولید گوشت هم خواه ناخواه کاهش پیدا می کند در یک بحران غذایی جه…نمایش بیشتر
@user170910042958966262110 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیعنی تازه شده کیلویی یک میلیون ، حالا تا دو میلیون ما جا داره
@ROBOMARKET_ir10 اردیبهشت 1405در پاسخ بهفکر میکردم ما فقط مرغ و تخم مرغ را به قیمت آمریکا میخریم.گوشت هم که یک قیمته ؟فقط سرانه ی درامد سالانه ما 1500 دلارهو سرانه ی درامد ماهانه ی اونها 4000 دلاره 😑
@user17772197237610 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبیچاره مردم آمریکا 😭😭😭 کاش ایران به دنیا می آمدند 😢 آقای ادمین می دونم از بالا گفتن تا می تونی فرافکنی کن مثلاااااا ما نفهمیدیم 🙃
@Lombalo99008810 اردیبهشت 1405در پاسخ بهگاو نیست بوقلمون بخورن ، میوه هم گران شد خب ماهی یبار میوه بخورن و اصلا میوه و گوشت ضروری نیست
@Missbozorgzade10 اردیبهشت 1405در پاسخ بهجالبه مردم تو ایران نون ندارن بخورن اونوقت شما با چه رویی این حرفارو میزنید
@shirzad6710 اردیبهشت 1405در پاسخ بهگوشت گاو و گوسفند و مرغ رو در ایران رو هم حساب کردین؟ از پارسال دقیقا دو برابر شده گوشت قرمز و مرغ سه برابر
@user1715674556511 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین قیمتا که میگید یعنی یک آمریکایی با حقوق 30 برابر یک ایرانی از ایرانی گوشت ارزان تری خرید میکنه
@Bikar_alaaf11 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبنظرم گاوی که قیمتش بالا نمیره خود تویی که اومدی با این وضعیت مملکت خودمون این خبر رو منتشر کردی