امروز ۲۰۷ داره میرسه نزدیک ۳ میلیارد
@Iranbozorg7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاوضاع اقتصادی مردم بهتر نشه سیلی ویرانگر جاری میشه که تر و خشک رو با هم میبره ، یکی مثل من چیزی واسه از دست دادن نداره ، ولی فکر کنم خیلیا تو سیستم دوس دارن شرایطشون متزلزل نشه ، پس به فکر جیب و شکم مردم بودن برای حفظ شرایط خودشون ضروری که هیچ ، ناگزیره .
@lmnop7 اردیبهشت 1405نسخه های اقتصادی که فرهنگ های غربی پیچیده اند ما رو به این بدبختی انداختنگند فساد و فحشا و بی عدالتی کشور های خودشون رو برداشتهما رو هم میخوان به همون سمت ببرن#لیبرالیسم
@user1775740221397 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبرای کسی که ادعای دکترای اقتصاد بودن میکنه ، زیاده از حد پوپولیستی حرف میزنید اقای دکتر رضایی . از مدینه فاضله افلاطونی ایی که توی ذهن هاتون هست بیرون بیاید و با واقعیت امر روبرو بشید .
@user1776201265647 اردیبهشت 1405در پاسخ بههمش شعار شما یه نت وصل نمیکنید تییتر های زرد و خنده دار میزند مقاومت مردم برای برنج کیلویی یک میلیون گوشت کیلویی سه میلیون دنا پلاس چهار میلیاردی از اون طرف مقاومت ما بشه اینترنت سفید و ماشین ها و ویلا های آقا زاده ها ؟منطقیه حرفتون شما اینترنت که حق مردم نمی دید این همه مردم ایستادگی کنند برای شما؟
@motevaselian7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاحراز هویت کاربران فارسپیشنهادهاضرورت احراز هویت کاربران خبرگزاری فارس
به دلیل فعالیت برخی اکانت های هتاک، عضویت و فعالیت کاربران در خبرگزاری فارس مشروط به احراز هویت و ثبت مدارک هویتی باشد تا افراد خود را مسئول رفتار خود بدانند و پیگیری قانونی ممکن باشد .
خبرگزاری فارس
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17091016015241973087 اردیبهشت 1405در پاسخ بهواقعا ارزو دارم زودتر اینترنت وصل بشه که چشمم به این شعار های عمل نشده نخوره
@OmidDarabi7 اردیبهشت 1405قرارگاه خاتم هم اقتصاد و هم جنگ را با قدرت اداره میکند.مدلل و بابک زنجانی و... هم با قدرت صادرات و واردات را با ارز ترجیحی برگشتی رفاقتی انجام خواهند داد.شلخته درو کنید تا چیزی گیر مردم هم بیاید.بعد جنگ هم قراره درب روی همان پاشنه سابق بچرخه، فقط تا اینجای جنگ ۴۲ کوادریلیون تومان به ایران خس…نمایش بیشتر
@Cataclysm7 اردیبهشت 1405یا مثل امام حسن (ع) صلح کنیدیا مثل امام حسین (ع) شمشیر را از رو ببندید و دور مذاکره را خط بکشید و با زنان و فرزندانتان در خط مقدم باشیدیا مثل پیامبر (ص) با مردم در شعب ابیطالب تحریم باشید و با مردم همزمان نان خشک بخورید
@user1759765821767 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز فردای جنگ به بعد همه چی فراموش میشه.الان که به مردم نیازه جملات قشنگ و قصار زیاد میشنویم.ولی دو روز بعد بابک زنجانی ها یکی یکی سر و کله شون مثل شغال پیدا میشه
@Irann_jan7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچهل و هفت ساله با شمال و جنوب و شرق و غرب دنیا مذاکره کردید ولی یه بار حاضر نشدید با مردم خودتون بشینید حرف بزنید ، تا مردمم خواستن حرف بزنن که از شماها تو دهنی خوردن و هزار انگ بهشون چسبوندید ، بترسید از مردمی که دیگه چیزی ندارن از دست بدن ...
@user1774518687387 اردیبهشت 1405در پاسخ بهالان سوال اساسی مردم اینه اختلاس چای دبش و بانک اینده و فولاد چی شد ؟؟؟
@user1773236073437 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتو مملکتی که خودروهاش یهو چهارصد میلیون گرون میشن این حرفا جوکه
@user1761762419387 اردیبهشت 1405اول فرزین رو که جلوی افزایش قیمت دلار مقاومت می کرد انداختن بیرون. همتی و دارو دسته اش اومدن وسط اعتراضات موبایل فروشان و بین جنگ اول و دوم، به ارز شوک دادن و مملکت به هم ریخت و جنگ شد و حالا سقاب اصفهانی و زمانیان می آن وسط جنگ دوم و سوم یه شوک به انرژی و بنزین می دن و ایران رو برای همیشه می ترکونن
@user1718702317427 اردیبهشت 1405جنگ هیچ وقت هیچ منفعتی ندارد، مخصوصا برای کشوری که جنگ در آن اتفاق می افتدامروز قیمت دلار ۱۵۶،۰۰۰ تومان است، فکر میکنید سال دیگه همین موقع چه تغییری کرده؟ جهت راهنمایی با از دست دادن بخش زیادی از درآمد ارزی، تورم های سالهای گذشته بخشی از خاطرات خوبمان خواهد شد.
@seyedkazemborjloo7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاقتصادمان روبه رشد استدر خیابان حاضر میشویم تا سبب تقویت درامد ملی شودحتم دارم به زودی وارد لیست 10 اقتصاد برتر دنیا میشویم