ما مردمان کارزار و مبارزه نفسگیریم زمانی که انقلاب کردیم و محمدرضا پهلوی را بیرون انداختیم و بعد با رژیم صدام جنگیدیم و بعد از جنگ محاصره های گوناگون را متحمل شدیم ترامپ نخود مغزی کجا بود که حالا دم درآورده و زر اضافی می زند به همان راه حاکمان پیشین آمریکا خواهد رفت البته با سرعت بیشتر