کارمندان دولت تنبل نیستند؛ مشاور رئیسجمهور پاسخگو باشد
انتقاد از توهین مشاور رئیسجمهور به کارمندان! مشاور رئیس جمهور آقای شفیعیان به کارمندان محترم دولت اهانت کرده و آنها را تنبل و دولت را تنبل خانه خطاب کرده است! تنبل خطاب کردن کارمندان که بدنه دولت را تشکیل میدهند مصداق اهانت به افراد است و از دادستان محترم میخواهیم بدون مماشات با این توهین برخورد کنند. اگر امروز جلوی توهین و تفرقهافکنی و ایجاد ناراحتی را نگیرید فردا قبح این کار میریزد. توهین به کارمندان، القای بیانگیزی و ایجاد نارضایتی از اهداف دشمن است و این آقای مشاور یا ساده لوح و موجسوار است و یا هدفمند دنبالهروی راه دشمن است. آقای دادستان کل، در شرایطی که القای امید مه ترین نیاز است این آقای مشاور چه حقی دارد کارمندان را تنبل میخواند؟ اصلا ایشان خودشان برای چه حقوق میگیرند و چه کار مهمی جز فعالیت در فضای مجازی انجام میدهند؟ ایشان با توهین و القای ناامیدی آب در آسیاب دشمن میریزند! تنبل کسی است که به جای آنکه کار کند در فضای مجازی حرافی میکند که اگر وظیفه و کار مشخصی داشت این حرفهای نسنجیده را نمیزد! آقای پزشکیان و آقای شفیعیان، اگر دولت تنبل خانه است چرا با آمدن شما نیروهای ناکارآمد و سفارشی از گوشه و کنار به سیستم تزریق شدند! آقای شفیعیان، حال خراب دولت و ناکارآمدی عیان امروز، نتیجه عملکرد ضعیف امثال شماست که به جای کار کردن، در فضای مجازی پرسه میزنید و آتش به جان جامعه کارمندی میاندازید. به واسطه بیبرنامگی شما در تامین سوخت و برق، ساعت شش صبح بر سر کار رفتیم و در چله تابستان بدون سیستم سرمایشی کار کردیم و حال ما را تنبل میخوانید؟ از دادستان محترم کل کشور خواهانیم که به عنوان مدعیالعموم از حیثیت بیش از ۴ میلیون کارمند دفاع کنید و مستند به قوانین مربوطه، از توهین در فضای عمومی و تشویش اذهان جلوگیری کنید که اگر امروز چاره نکنید در آینده نمیتوان جلوی آن را گرفت.
دادستان کل کشور، رییس جمهور، کمیسیون اصل نود
