iriسنجاقشده
@Agha_Hossein10 فروردین 1405
@Agha_Hossein1 اردیبهشت 1405شدیدا #اعتراض دارم🤬چرا #اینترنت را وصل نمی کنید؟!#اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید #نه_به_اینترنت_طبقاتی #نه_به_سیمکارت_سفید
@Agha_Hossein1 اردیبهشت 1405کسب و کارهارا شما وطنفروشان خراب کردید حالا طلبکاریدمنبع: https://rubika.ir/masaf
@Agha_Hossein28 فروردین 1405علی اکبر رائفی پور:آفتاب آمد دلیل آفتاب بحرانی بودن اوضاع اطلاع رسانی توسط مسئولان به گونه ای است که رسانه ها بجای پرسش از آنها از مردم می خواهند تا جریان را برایشان روشن کنند!!!!
@Agha_Hossein28 فروردین 1405نبود شعو*ر یعنی اینکه #اینترنت رو در لحظه و بدون اطلاع قبلی قطع کنی اما برای وصل کردنش مرحله گذاری کنی!من یک انقلابی هستم، و شدیدا به شما پیر های بی سواد معترضم! شدیداً
@Agha_Hossein26 فروردین 1405از #شورای_امنیت_ملی درخواست دارم سایت TradingView، تمامی صرافی ها و بروکر ها، ولت ها و هر چه که مربوط به بازار های مالی و معامله گری است را در دسترس تمامی مردم قرار دهد و مانع از ضرر بیشتر از شود، محدود کردن تریدر ها نه امنیت را نجات می دهد نه ارتباطی با آن دارد! #اینترنت #نه_به_اینترنت_طبقاتی
این خبر حذف شده است.
آقا حسین بازنشر داد
@user17743925992924 فروردین 1405در پاسخ بهب فکر وصل کردن #اینترنت باشید ۴۴ روز گذشته دیگ وقتشه وصل کنید
آقا حسین بازنشر داد
@Fredrick_the_black23 فروردین 1405من که فقط سوپر اپلکیشن مالتی اپ روبیکا رو نصب کرده بودم که حذف کردم ... و دیگه نصب نخاهم کرد ! #اینترنت داخلی اجباری نیست
آقا حسین بازنشر داد
@user17688198016218 فروردین 1405https://www.karzar.net/291129لینک کارزار اینترنت امضا کنید https://www.karzar.net/291129#اینترنت #اعتراض
@Agha_Hossein21 فروردین 1405
این خبر حذف شده است.
آقا حسین بازنشر داد
@dextermorgan36921 فروردین 14051000 ساعت از قطع #اینترنت میگذره ولی حتی یک مشئول جوابگو نیست!
@Agha_Hossein21 فروردین 1405#اعتراض دارم! چرا #اینترنت را وصل نمی کنید؟!#اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید #نه_به_اینترنت_طبقاتی
@Agha_Hossein21 فروردین 1405دوستان خواهش می کنم دست به کار بشید و بی تفاوت نباشید!#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید #نه_به_اینترنت_طبقاتیلینک صفحه:https://virasty.com/Rahbar_enghelab_irدوستان خواهش می کنم وارد صفحه رهبری بشید و زیر هر پست درخواست مجدد #اینترنت را بنویسید!