20 فروردین 1405

نفتکش‌ها همچنان در انتظار اجازه ایران

مدیرعامل شرکت ملی نفت ابوظبی می‌گوید که ۲۳۰ نفتکش آماده حرکت از تنگه هرمز هستند اما هنوز تنگه بسته است.
حتی رضا پهلوی با تمام خیانتش در مورد زیرساخت ها واکنش نشون داد اینجا یک عده تندرو علنا میگن زیرساخت مهم نیست فقط بزنید! امیدوارم دکتر قالیباف عزیز مقهور این معرکه گیری نشه و دستاوردهای نیروهای مسلح را با یک توافق پایدار تثبیت کنه.
15:06 - 20 فروردین 1405




3 پاسخ

@Spr2320 فروردین 1405
در پاسخ به و
از ۲ تا از موفقیت های قالیباف بگو ما هم بدونیم..چه زمانی که شهردار تهران بود..چه تو حوزه اقتصادی و چه رئیس مجلس..بگو ما هم بدونیم؟؟

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی‌
@Kazemi140420 فروردین 1405
در پاسخ به و
اولا تندرو تویی که همراه با ربعه پهلوی خائن پیشنهاد حمله آمریکا رو می دادیثانیا خودت خوب فهمیدی دست ما روی خرخره کدخدایتان رفته پس شما منافقین نگران زیرساخت نیستید نگران اینید که ابهت اربابتان آمریکا شکسته شد

@ZEDOBASH66620 فروردین 1405
در پاسخ به و
تندرو تویی مزدور و اون اربابت پهلوی و آمریکااز کی تا حالا شما نوچه های آمریکا نگران زیر ساخت ایران شدید؟