این خبر حذف شده است.
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405چون ریال بی ارزش ترین واحد پوله و حقارت از این بیشتر نیست...پیشنهادهاچرا به یوان؟ چرا با ریال نه؟
با سلام میدانیم که اعتبار پول هر کشوری به پشتوانههای آن است و از مهمترین پشتوانههای هر ارزی مقبولیت آن است و مهمترین نشانه مقبولیت ارز مقدار و حجم مبادلاتی هست که با آن ارز انجام میشود، (به عنوان مثال تنها پشتوانه بیتکوین مقبولیت آن است). ما با استفاده از شرایط تنگه هرمز میتوانیم حجم مبادلات با ریال و مقبولیت ریال را افزایش دهیم. نظر به اینکه اخیراً در اخبار آمده که ایران یک شرطی مطرح کرده که اگر محموله کشتی ها بصورت یوآن مبادله شده اند، به آنها مجوز عبور از تنگه داده خواهد شد. سوال این است که چرا یوآن ؟ چرا ما با اینکار اعتبار یوآن را افزایش دهیم ؟ چرا شرط را این نگذاریم که اگر محموله کشتی ها و نفتکشها با ریال انجام شود؟ ما با این فرصت میتوانیم حجم مبادلات بین المللی با ریال را افزایش دهیم. بهترین فرصت برای عرضه و جا انداختن ریالدیجیتال، البته موضوع ریالدیجیتال خودش یک پویش را میطلبد. پینوشت: توجه شود که ارز مبادله محموله کشتی ها، غیر از هزینه عوارض عبور از تنگه هرمز است، منظور از مبادله محموله این است که خریدار و فروشنده محموله با چه ارزی این معامله را انجام دادهاند و این ارز باید دلار نباشد و بجای دلار باید ریال باشد. این ارز ازطریق بررسی اسناد حمل و بیمه نامه کشتی قابل تشخیص است(هر کشتی عبوری از تنگه دارای اسنادی هست که همه چیز درمورد آن محموله را مشخص میکند ، اسنادLC, اسناد اینکوترمز، بیمه نامه).
دولت جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد کل نیروهای مسلح، سردار محسن رضایی، سردار تنگسیری، بانک مرکزی کشور، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405امان از تندروی و تمامیت خواهی...مطالبهبا مروجان آتشبس برخورد شود
با توجه به شرایط کشور که در ماه دوم جنگ با دشمن آمریکایی صهیونیستی قرار دارد و با توجه به تلاش گسترده دشمن در جنگ روانی و انشقاق بین آحاد مردم که با نثار جان و مالشان با اقتدار پشت نیروهای مسلح و تمامیت ارضی کشور ایستاده اند و با توجه به اینکه در گوشه و کنار کشور افرادی با تحلیل ، درخواست یا هر حرف و عملی در راستای اهداف دشمن چه سهواً و چه عمداً عمل میکنند. مردم کشور ایران خواستار برخورد جدی با آنهاست. بعد از شهادت تعداد زیادی از کودکان ، زنان و مردم این سرزمین این امر باید با جدیت تمام پیگیری شود هیچکس در کشور جمهوری اسلامی ایران حق صحبت در مورد پایان جنگ ، آتش بس و یا هرگونه صحبتی در این خصوص را ندارد. مردم ایران تصمیم در این خصوص را به طور تمام و کمال به رهبر معظم انقلاب داده اند و به هیچ شخص دیگری در هر جایگاهی اجازه اظهار نظر در این خصوص را نمیدهد عدم برخورد با این افراد خیانت به خون تمامی شهداست.
هیات دولت، قوه قضائيه، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405دوباره کامنت مشکوک و تفرقه اندازدر پاسخ بهبزودی تمامی جاسوس های لجن بهایی و ازلی و زرتشتی و یهودی که در لباس اسلام قایم شدن و دارن به سرزمین مقدس پارس و پارسیان خیانت میکنند دستگیر و اعدام میکنیم فکر تجزیه پارس را نکنید که یه وجب از خاکمون کم بشه بریتانیای کبیر رو براتون صغیر میکنیم امام «زمان و عصر» پارسی ما در حال ظهور هست...
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405شفاف سازی کنید مردم روی حضور عراقی ها حساس شدن و شبکه های خارجی دارن مانور میدندومین محموله کمکهای مردم عراق وارد کشور شد
دومین محموله کمکهای مردم عراق در شرایط جنگی وارد کشورمان شد.۱۲ MBنمایش گزارش
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405از کوتهی ماست که دیوار بلند است. صدا و سیما رو درست کنید
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405.در پاسخ به
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405والله اگر نت رو وصل کنید مردم اقلیتی که برای ترامپ میرقصن رو سر جاشون میشونن. بله از شما هم ایراد میگیرن ولی اون مهم ترهملت ایران در جنگ رمضان اقتدار خود را به جهان نشان داد
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، وحدت و استقامت را رمز پیروزی ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران در جنگ رمضان با نمایش اقتدار علمی و نظامی، دشمنان را وادار به عقبنشینی کرد.نمایش گزارش
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405وطن فروش عنوان قضایی و مجرمانه نیست باید مصادیق دقیق تعیین بشهدستور معاون اول قوه قضائيه درمورد وطنفروشها
معاون اول قوه قضائیه گفت: پروندههای مرتبط با وطنفروشها و مزدوران دشمن با شتاب و دقت کامل انجام شود.نمایش گزارش
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405چشمتون کور حمله نمیکردیدتحلیلگر اندیشکده چتمهاوس: حالا که هرمز بسته شده، میتواند بارها و بارها بسته شود/ اتفاقی که نباید میافتاد، رخ داده است
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405با وصل نت و حمایت مالی!خانوادهها چگونه از بحران جنگ عبور کنند؟
فاطمه پیوسی، روانشناس و محقق حوزه خانواده و زناشویی، با اشاره به پیامدهای روانی شرایط بحرانی و جنگ بر نظام خانواده، تأکید کرد: «در چنین شرایطی، مهمترین کارکرد خانواده، حفظ ثبات روانی و ایجاد احساس امنیت در میان اعضاست.»نمایش گزارش
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405کامنت مشکوک و تفرقه اندازدر پاسخ بهبا اجرای قانون حجاب لجبازان و معاندین را کیش و مات باید کرد
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405...در پاسخ به
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405اول شرایطش رو آماده کنید بعد در مورد واحد پولش بحث کنید! واقعا عحیبه این حرفاصفری: عوارض تنگه هرمز باید به ریال پرداخت شود
۶ MBنمایش گزارش
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405🫡🫡🫡هشدار حنظله به سرهنگ زن نیروی هوایی اسرائیل
گروه هکری حنظله هشداری را خطاب به یک سرهنگ زن در نیروی هوایی دشمن اسرائیلی صادر کرد.نمایش گزارش
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405حیوان آزاری نداره همه شرور از انسانه متاسفانهحیوان کسی است که دانش آموز بی گناه می کشد
محمد حسین رنجبران در پاسخ به توهین ترامپ به ملت ایران نوشت : حیوان آن کسی است که از انتشار تصاویر و اسناد غیر انسانی اش دراپستین آنقدر هراس دارد که کودکان بی گناه مدرسه ای در ميناب را به شهادت می رساند،جنگ غیر قانونی به راه می اندازد و حتی به هموطنان خودش هم رحم ندارد .#حیوان_امرور #ترامپ #نتانیا…نمایش بیشتر
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405منمدر پاسخ بهکاش فارسنیوز برحسب کشورِ شماره تلفن ثبت شده کنار آیدی پرچم مربوطه رو بزنن.🇮🇷حس میکنم یکسری از کسانی که به صورت غیرطبیعی میگن بمبارون و جنگ ادامه داشته باشه اصن داخل ایران زندگی نمیکنن!
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405.در پاسخ بهحرف مخالف و موافق امشب یکیه!یا جوری بزنید که عرب ها و جهود به التماس بیفتن یا اگر نمی شه، نمی تونیم و یا قدرتش رو نداریم، چاره ای جز نوشیدن جام زهر نیست! برق شوخی بردار نیست!#اینترنت
@Afsaholmotekalemin17 فروردین 1405تا حدی شروع شده ولی کافی نیست.امشب ایرانی های خارج باید طوفان توییتری راه بندازن برای اعتراض به زدن زیرساخت و نیروگاه. این همه راه افتادین دنبال شازده.الان یه همتی نمی تونید بکنید برای مخالفت با زدن زیرساخت ایران؟شازده برگرده به کجا می خواد سلطنت کنه؟ بیابون بی آب و علف؟ #اینترنت نداریم وگرنه خودمون صدامون رو به دنیا می رسوندیم