17 فروردین 1405

ابوظبی برداشت پول میلیاردرها را ممنوع کرد

بانک مرکزی ابوظبی برداشت بیش از ۱۰۰ هزار درهم از حساب‌های شخصی را به طور کامل ممنوع کرد. این اقدام برای جلوگیری از خروج سرمایه میلیاردرها و مشاهیر دبی صورت گرفته است.
حالا بگید حاکم دبی بره از بالای برجش بپره و بازی کنه و لذت ببره
15:48 - 17 فروردین 1405

8 واکنش
10٫2k بازدید