بنظرم دشمن در جنگ اخیر فکر نمیکرد که ایران توانایی بستن#تنگه_هرمز رو داشته باشه پس براش مهمه در جنگ های آتی این امتیاز خدادادی رو یک جوری برای ایران بی ارزش کنه از نظر اقتصادی ۱.ایجاد یک مسیر دیگر در آب های داخلی عمان (مسیر آمریکایی)۲. یا تقویت یا ساخت جدید مسیر های لوله نفت که در امارات و عربستان هستن اما از نظر نظامی قراره کاری کنه که دیگه ایران توانایی بستن تنگه رو نداشته باشه ۱. ترور فرماندهی دریایی ایران در ارتش و سپاه ۲. بمباران های سنگین منطقه هرمز برای از بین رفتن تأسیسات نظامی ۳. اعزام نیروی های ائتلافی به منطقه تا در صورت هر گونه حرکت ایران برخورد کنن چون همه کشور ها مخصوصا اروپایی ها درد بالا رفتن نفت رو چشیدن بنظر محاصره دریایی با این اعزام ائتلافی قابل برگشت هست و دشمن حساب ویژه ای روی آن باز کرده و روز به روز به تعداد کشور های مشارکت کننده افزوده میشه #تنگه_هرمز#جنگ#ایران #آمریکا
تصویر نمایه‌ی ‌علی پورسینا‌
علی پورسینا

@Poorsina  •  17 ساعت پیش

در پاسخ به
دانمارک هم بعد هلند یک یگان آفندی و پدافندی پهبادی به منطقه فرستاده در حالیکه پیش از این مذاکرات هیچ کشوری حاضر به همکاری با امریکا نشده بود .آیا این برای امتیاز گیری در مذاکرات است یا این قماش کفتار از شکل مذاکره ضعف رو فهمیدن ؟
10:31 - 5 تیر 1405
نظامی و امنیتی




1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌علی پورسینا‌
@Poorsina15 ساعت پیش
در پاسخ به
میز اگر متعهد به تثبیت دستاورد میدان نباشه ، نباید پشت اون نشست و علاوه بر وقت و زمان دادن به حریف مشروعیت خود رو در دفاع از دست داد .امریکا میدونه توان رویارویی منطقه ای رو با ایران نداره ولی وقتی پای میز بهش اجازه میدیم درباره رژیم تنگه هرمز اظهار نظر کنه ، یعنی باختیم پس چرا چند همباز اضافه نشن