میز اگر متعهد به تثبیت دستاورد میدان نباشه ، نباید پشت اون نشست و علاوه بر وقت و زمان دادن به حریف مشروعیت خود رو در دفاع از دست داد .امریکا میدونه توان رویارویی منطقه ای رو با ایران نداره ولی وقتی پای میز بهش اجازه میدیم درباره رژیم تنگه هرمز اظهار نظر کنه ، یعنی باختیم پس چرا چند همباز اضافه نشن
