
ابوالفضل پاسخ داد
@Rahbari_Plus1 روز پیشنگاه رهبر انقلاب به مذاکرات توقف جنگ چگونه است؟
رویکرد حضرت امام (ره) و آقای شهید نیز دقیقاً بر همین مدار استوار بود؛ چراکه منطق دین ایجاب میکند فریادها و شعارها جملگی علیه دشمن متمرکز باشد.
@Abolfazzl1 روز پیشدر پاسخ بهاین عزیزان ک الان نگران مذاکراتن و یقه خودشونو پاره میکنن، خواهشاً یکبارم شده سر قضیه سفره مردم، اجاره خونهها، قیمت خودروها، گرونی درمان، جولان مافیا و رانتیها تو بازار، فساد بانکها و سازمانها و هزار و یک مشکل دگ ک تو مملکته هم نگران شید و اعتراض کنید و یقه پاره کنید تا لاقل حسن نیتتون ثابت شه
ابوالفضل پاسخ داد
@ArtsandMedia3 روز پیشصداوسیما حق پخش جام جهانی ۲۰۲۶ را خریداری کرد
محمدحسین میثاقی، مجری برنامه «جام ۲۶» شبکه سه سیما، از خریداری حق پخش رسانهای رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۶ توسط سازمان صداوسیما خبر داد.
@Abolfazzl3 روز پیشدر پاسخ بههمیشه برام سوال بوده، ما به عنوان مسلمان اینهمه سال این بازیارو بدون خرید حق پخش و در واقع دزدی پخش میکردیم، آیا نگاه کردنشون مشکل شرعی نداشت؟یا مثلا فیلمهای خارجی ک تو پلتفرمهای ایرانی رایگان میبینیم؟بهرحال این محتواها مالک مادی و معنوی دارن و ما بدون اجازه و رضایت اونا تماشاشون میکنیم
ابوالفضل پاسخ داد
@akramsharifi3 روز پیشبقائی: تا الان ایران به جمعبندی نهایی درباره توافق نرسیده است
سخنگوی وزارت امور خارجه امشب با بیان اینکه درباره متن و کلیت تفاهمنامه خاتمه جنگ با آمریکا هرگاه به این جمع بندی برسیم که تامین کننده منافع ملت ایران است، شفاف اعلام خواهیم کرد، گفت که تا الان ایران به جمعبندی نهایی درباره توافق نرسیده است.
@Abolfazzl3 روز پیشدر پاسخ بهچی شد همین دیشب شروع کرد ب زدن و تهدید کرد ک امشب و شبهای بعدی بدتر میزنه توافق کردید؟چرا همیشه انقدر وقت تلف میکنید تا دست آخر از روی ناچاری و از موضع ضعف توافق کنید؟اون از توافق آتشبس جنگ رمضان که بعد تهدید زدن نیروگاهها امضا شد، اینم از این ک بعد تهدیدات دیشبش قراره امضا بشه.
ابوالفضل پاسخ داد
@user17797627289813 خرداد 1405در پاسخ بهعجیبه امشب ما خیلی بیشتر از آمریکا حمله کردیم یعنی اونا فقط قشم زدن ولی ما چند پایگاه آمریکا توی چند کشور مختلف(۴) هدف قرار دادیم
ابوالفضل پاسخ داد
@Khodabakhsh2413 خرداد 1405پایگاه آمریکاییها در بحرین زیر آتش
منابع محلی بامداد چهارشنبه از فعالشدن آژیرهای هشدار در بحرین، در پی حمله هوایی به این کشور خبر دادند.
@Abolfazzl13 خرداد 1405در پاسخ بهقدیم برای نماز صبح ک بیدار میشدیم حسی جز آرامش محض وجود نداشت.الان اول اخبارو چک میکنیم ک نکنه باز جنگ شده باشه.انشالله دوباره کشور روی آرامش و شادی رو ببینه و سایه جنگ برداشته بشه، و البته رانتیها و زالو صفتهای داخلی هم گردنشون زده بشه.
ابوالفضل پاسخ داد
@MR_Jafari10 خرداد 1405آمریکا به زخمی شدن نظامیانش در پاسخ موشکی ایران به نقض آتشبس اعتراف کرد
در حالی که ارتش آمریکا مدعی شده بود که حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی در کویت را رهگیری کرده است، سیبیاس امروز یکشنبه به نقل از مقامات آمریکایی از زخمیشدن هفت نفر در این حمله خبر میدهد.
@Abolfazzl11 خرداد 1405جدی این تیتر و خبر رو کار کردید؟ بعد از حملات وحشیانه اسرائیل ب لبنان و حملات به جنوب کشور و شهادت نیروهامون، فقط همین؟ زخمی شدن "جزئی" چندتا سرباز آمریکایی؟ محاصره هم ک هنوز پابرجاست و فشارش رو اقتصادمون هرروز واضحتر.عالیه ممنون، البته مهم اینه ک آتشبس نقض نشده، باقی چیزا حاشیست
ابوالفضل پاسخ داد
@Behruz_noori9 خرداد 1405گندم ایرانی قاچاق شد
دولت ۲ ماه است پول گندمکاران را پرداخت نکرده، حالا وزارت جهاد کشاورزی امروز ۹ خرداد از قاچاق گندم به بازار عراق خبر داد.
@Abolfazzl9 خرداد 1405در پاسخ بهیعنی فساد جوری تو سازمانها و نهادها نهادینه شده که آدم باورش نمیشه.همچین اتفاقهایی کار یک نفر و دو نفر نیست و خیلی کارها باید برنامهریزی و هماهنگ بشه بین افراد و مسئولیتهای مختلف تا امکان انجامش به وجود بیاد.واقعاً عجیبه و ترسناک و ناامیدکننده
@mohammadreza_dehghan7 خرداد 1405رهبر انقلاب: اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنید
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت سالروز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز سومین سال فعالیت مجلس دوازدهم، تاکید کردند: لازم است تکتک جانفدایانی که، دلشان برای اسلام و انقلاب یا استقلال و سربلندی ایران میتپد، از این پس، بیش از پیش، برای پاسداری از وحدت صفوف منسجم و بههمپیوسته م…نمایش بیشتر
@Abolfazzl7 خرداد 1405در پاسخ بهمتاسفانه مسئولان تمام اقشار مردم رو گذاشتن کنار و فقط به یه قشر اهمیت میدن.از طرفی بعد از نزدیک به دوماه ک از آتشبس هم گذشته، نمیبینیم برخوردی با مفسدان داخلی صورت بگیره، مفسدان و مافیای اصطلاحاً کله گندهای که انگار هیچکسی جرات نداره جلوشون بایسته و هرکاری دلشون میخواد میکنند.
@user1779821541827 خرداد 1405در پاسخ به وبحث جرات نیست بحث منفعته . وگرنه با یه حکم دیوان عالی میشه از هفت صبح تا نه صبح عین موش همشون رو کشید بالای دار و تا دوازده ظهر هم دفنشون کرد . منتها بحث منفعته.. حتما سیستم هم از این افراد منفعتی میبره. اینکه چجوری و چرا رو من نمیدونم وگرنه سگ کش کردن چهار تا اقازاده که کاری نداره
@Abolfazzl7 خرداد 1405در پاسخ به ومنفعت شخصی یا کشوری؟اگ کشوری منظورته ک اگر یه نفع داشته باشن هزار هزار ضرر دارن برای کشور و امنیت ملی.اگر هم شخصی باشه، ک باید همون افرادم کنار اینها کشید بالا.اگر با چهارتا دونه درشت برخورد قطعی شه، بقیه هم حساب کار دستشون میاد
@user1779821541827 خرداد 1405در پاسخ به ومنطورم منفعت شخصی هست قطعا ... این کار رو باید رهبر جدید انجام بده .. اگر واقعا هدف تغییر رویه به نفع کشور و تمام مردم هست باید روند کار تغییر کنه و اولین کار بالا کشیدن تمام مفسیدن و تمام اقازاده ها باشه .. حذف تمام کسایی که مخل اسایش مردمن. مثلا اگر الان میرسلیم رو بکشن بالا ایا کک کسی میگزه؟؟
@Abolfazzl8 خرداد 1405در پاسخ به واگر این کارو با کلهگندهها بکنن و فسادهایی که مردم هرروزه تو ادارهها و بانکها و سازمانها به چشم میبینن، کم و حداقلی بشه، امید تو دل مردم زنده میشه و کشور به سمت اتحادی میره ک الان خیلی بهش احتیاج داریم
ابوالفضل پاسخ داد
@Hando15 خرداد 1405در پاسخ بهسلام آقا دل نوشته آقا اگر میشد طرحی بریزید و در یک شب تمام غربگداهای نفوذی اعم از مسئول و سران احزاب و جبهه های معاند در تمامی لایه ها و سرمایه دارهای وابسته به اونها رو بطور گسترده بازداشت کنید و بدنه و نقاط حساس دولت و مجلس و قوه قضائیه رو از وجودنحسشون پاک کنید تا روح شهدا به آرامش برسه!
@Abolfazzl5 خرداد 1405در پاسخ به ودقیقا، خیلیها هستن ک تو لباس دوست از هزارتا دشمن بدترن.اگر اینها، بدون توجه به اسم و فامیل و مقامشون دستگیر و مجازات شن، بسیاری از مشکلات مردم حل میشه.
ابوالفضل پاسخ داد
@M_E_N5 خرداد 1405بازار روی مین اخبار مذاکره؛ یک سیگنال، دلار را ترکاند
دیروز چهارم خرداد، دلار در واکنش به یک خبر مثبت از مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا ۴۰۰۰ تومان سقوط کرد و خیابان فردوسی را غرق لبخند کرد، اما این افت قیمت که تنها بر بال یک خبر نشسته بود، یک بار دیگر زنگ خطر وابستگی عمیق نبض اقتصاد به دیپلماسی را به صدا درآورد.
@Abolfazzl5 خرداد 1405در پاسخ بهاصلیترین عامل بالا رفتن دلار خود دولتهای حاکم تو این ده ساله بودن ک با بی کفایتی و سیاستهای غلط(اگر نگیم عمدی) باعث این بحران شدن.
ابوالفضل پاسخ داد
@Behruz_noori4 خرداد 1405قیمتهای جدید لبنیات اعلام شد
دبیر انجمن صنایع لبنی امروز قیمتهای جدید و افزایشیافته ۴ قلم محصول لبنی پرمصرف را اعلام کرد.
@Abolfazzl4 خرداد 1405واقعا خداروشکر ممنون ک خبر دادید، خیلی تاثیرگذار بود. گرونی تکراریترین خبر یک دهه اخیر ایرانه، جوری تکراریه ک دگ خبر نیست، روتین زندگیه مردم مظلوم و بیچاره ایرانه
ابوالفضل پاسخ داد
@Behruz_noori4 خرداد 1405قیمت مرغ کاهش یافت
بر اساس گزارش میدانی خبرنگار فارس، امروز قیمت مرغ در مناطق مختلف تهران از کیلویی ۳۹۰ هزار تا ۴۴۰ هزار تومان فروخته میشود که نسبت به روزهای گذشته کاهش داشته است.
@Abolfazzl4 خرداد 1405در پاسخ بهبا چ رویی این تیتر رو کار کردید؟ واقعا چی تو سرتون میگذره؟ فکر میکنید الان مردم جیغ و هورا میکشن و ازتون تشکر میکنن؟همین قیمتی هم ک نوشتی دگ در توان خیلی از خانوادهها نیست.دلتون برای پدرهایی بسوزه که صبح تا شب کار میکنن و بازم جلوی زن و بچشون سرفکنده هستن. خدا باعث و بانیشو تا ابد لعنت کنه
@khalilamerinia4 خرداد 1405مصوبه جدید درباره اتصال اینترنت بینالملل
در چهارمین جلسه ستاد ویژه ساماندهی فضای مجازی، مصوبات مهمی در خصوص وضعیت اینترنت کشور مصوب شد که پس از تایید نهایی رئیسجمهور، برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ میشود.
@Alirezarezaei124 خرداد 1405در پاسخ بهامریکا کاملا به ترافیک نت مسلط استداده های اینستاگرام به صورت بلادرنگ در اختیار پنتاگون قرار می گیردآیا اینها تهدید نیست؟
@Abolfazzl4 خرداد 1405در پاسخ به وتهدید کسایی هستن ک از قطع #اینترنت سود میبرن و الان به جلز و ولز افتادن ک نکنه دوباره وصل شه و نونشون قطع شه.ذرهای هم به حال مردم عادی و کسبکار و زندگیشون فکر نمیکنن
ابوالفضل پاسخ داد
@khalilamerinia4 خرداد 1405مصوبه جدید درباره اتصال اینترنت بینالملل
در چهارمین جلسه ستاد ویژه ساماندهی فضای مجازی، مصوبات مهمی در خصوص وضعیت اینترنت کشور مصوب شد که پس از تایید نهایی رئیسجمهور، برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ میشود.
@Abolfazzl4 خرداد 1405در پاسخ بهبازم مثل همیشه کاسبهای فیلترینگ ناراحت شدن و اومدن دارن نسخه میپیچن.اتصال #اینترنت اولین قدم مثبتی هستش ک حکومت بعد جنگ در جهت خواستههای عامه مردم برمیداره.انشالله قدم بعدی مجازات و زدن گردن مافیای اقتصادی باشه.
ابوالفضل پاسخ داد
@user17091001242067613454 خرداد 1405در پاسخ به وطرف جاسوس بوده! قطعا استارلینک داشته است! چه ربطی داره به سیمکارت سفید!؟
@Abolfazzl4 خرداد 1405خب برادر همونطوری ک خودت داری میگی، جاسوس استارلینک و هزارجور کوفت و زهرمار داره و لَنگ اینترنت ایرانسل و همراهاول نیست!حرف این دوستمونم همینه و میگه چرا ب بهونه امنیت اینترنت مردم رو قطع کردید؟در حالی که جاسوسها و خائنها ابزار مخصوص و حرفهای خودشونو دارن.
پاسخ داد@Mohadeseh_hoseini3 خرداد 1405صدور حکم اعدام برای ۴ نفر از متهمان پرونده شهادت آرمان علیوردی
خبرنگار فارس کسب اطلاع کرد، دادگاه انقلاب تهران، رای بدوی پرونده شهادت آرمان علیوردی را صادر کرده است.
@Abolfazzl4 خرداد 1405در پاسخ بهخبرگزاری فارس محترم @Fars_CRM، اگر ما حق حرف زدن و انتقاد نداریم پس چرا اجازه دادی کامنت آزاد بذاریم؟ اگر داریم پس چرا تا کوچکترین انتقادی میکنیم امثال کاربر @Siamak میان و بهمون تهمت میزنن و تهدید میکنن؟آیا کار این افراد جز نفرتپراکنی و تفرقه انداختن بین مردم، اونم تو این شرایط بحرانی کشور، هستش؟
@Abolfazzl4 خرداد 1405در پاسخ بهالان میبینید اینایی که میان اینجا گریبان میدرن برای اعدام کردن مردم رو، یکبار شده برای برخورد و محاکمه با رانت و پارتیبازی و اختلاسگران و مفسدان مدیریتی و مافیای هفتسر اقتصاد ایران همچین اعتراضی بکنن و تقاضای اعدامشون رو بکنن؟چ فرقی میکنه؟ اگ اینها مخل امنیتن، اونها خیلی بیشتر هستن
این خبر حذف شده است.
@Abolfazzl4 خرداد 1405در پاسخ بهکاربر @Siamak چرا جواب میدی و مسدود میکنی؟مشکل امثال تو اینه ک مردم رو فقط همونایی ک میان کف میدون یا ضدانقلابها و سلطنتطلبها میببنی. بجز این دوتا گروه کلی مردم عادی دگ هستن ک بین دعوای این دوتا دارن میسوزن و تازه حق اعتراضم ازشون گرفته میشه و مثل الان تهدیدم میشن و هیچکسم نیست جلوشونو بگیره