@Biraaant1 اردیبهشت 1405در پاسخ به ومنطقی که به قضیه نگاه کنیم : تا چند سال آینده گوشی هایی به بازار خواهند امد که حتی نیازی به مودم ماهواره ای ندارن و مثل تلفن ماهواره ای با سرعت بالا وصل میشن.از اون طرفم یکی از کاسبی ها قاچاق آینده واردات مودم هستش.پس در این چند سال قراره هر چقدر میتونن درامد نامشروع کسب کنند.
@user1775502064771 اردیبهشت 1405در پاسخ به وظلم بر مردم و فقیر کردن اونا بخشی از نیاز روانیه ستمگران است